استقبال ایرانی ها از خودروهای هاچ بک +جدول

قیمت «هیوندای i20» کارکرده در بازار

کدخبر: ۳۸۵۸۵۶
خودروهای هاچ بک در ایران همواره با استقبال عمومی روبرو بوده اند و همواره توانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب کنند هیوندایی i20 یکی از خودروهای هاچ بک است که از زمان ورود به ایران توانست به اقبال عمومی مواجه شود.
قیمت «هیوندای i20» کارکرده در بازار

به گزارش اقتصادنیوز، هیوندای i20 با چهار پیشرانه مختلف به بازارهای جهانی عرضه می‌شود اما برای ایران پیشرانه 1.4 لیتری با توان خروجی 98 اسب بخار را برای این هاچبک کوچک انتخاب در نظر گرفته شده است. نیروی تولید شده توسط پیشرانه این خودرو از طریق یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این گیربکس از قابلیت تیپ‌ترونیک برخوردار بوده و از تعویض دنده‌های نرم و دقیقی برخوردار است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود 6.7 لیتر اعلام شده است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی هیوندای i20 کارکرده پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دوi20)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید