عبور بیت کوین از مرز 31 هزار دلار

بیت کوین رکورد جدید زد /رسوخ هیجان به بازار

کدخبر: ۳۸۳۲۷۱
بیت کوین امروز هم رکوردشکنی کرد و قیمت هر بیت کوین به 31 هزار و 229 دلار رسید تا هیجان به بازار بازگردد.
بیت کوین رکورد جدید زد /رسوخ هیجان به بازار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کوین‌دسک، قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار در روز شنبه از 31،000 دلار عبور کرد. یک ساعت پیش این ارز دیجیتالی 30 هزار دلار قیمت داشت و در عرض یک ساعت هزار دلار افزایش قیمت را تجربه کرد. 

این ارز رمزنگاری شده در سال 2020 بیش از 300٪ افزایش یافت  و به طور تقریبی 50٪ سود را در ماه دسامبر(دی) به خود اختصاص داد.

بنا به این گزارش، به نظر می‌رسد باید از فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش بیت کوین تشکر کرد ، زیرا همراه با سایر بانک های مرکزی در حال چاپ پول و تزریق آن به اقتصاد کشورش است.  فدرال رزرو همچنین سعی در جلوگیری و کاهش اثرات بد اقتصادی همه گیری این ویروس دارد.

بیت کوین

در همین حال ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا، کنگره را برای صدور چک های محرک مالی گران تر تحت فشار قرار داده است. بسیاری از این اقدامات به عنوان کاتالیزورهای بالقوه برای تورم و بد برای دلار آمریکا ارزیابی می شود ، که هر دو می توانند برای این ارز دیجیتالی مثبت باشند.

در حال حاضر قیمت هر بیت کوین 31 هزار و 229 دلار است و به نظر می‌رسد بازار با افزایش قیمت این ارز دچار هیجان شده و شاید در ساعات آینده همچنان روند صعودی داشته باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید