قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو +جدول

پژو 206؛ رکورددار افزایش قیمت شد

کدخبر: ۳۸۲۴۷۱
خانواده پژو 206 در بازار رشد قیمت 1تا 3 میلیونی را تجربه کردند تا به این طریق عنوان رکوردار افزایش قیمت در روزهای اخیر به این خانواده برسد.
پژو 206؛ رکورددار افزایش قیمت شد

به گزارش اقتصادنیوز؛ در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو  خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.


کدام خودروها مشمول فرمول جدید قیمت ‌گذاری می ‌شوند؟/در اکوایران ببینید


 

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان اندک قیمت در بازارهای لیدر به خصوص بازار ارز و افزایش اندک  قیمت دلار موجب شد تا بازار خودرو رشد قیمت را تجربه کند.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو معتقدند نبود تقاضا در بازار موجب شده تا بازار خودرو در رکود به سر ببرد و تغییر در قیمت نه به دلیل تقاضا که به دلیل سایر عوامل بیرونی رخ می دهد.

قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که 206 تیپ دو با دو میلیون افزایش قیمت نسبت به چند روز گذشته، با قیمت 190 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «پژو 206 تیپ دو» محصول پرطرفدار خانواده که با توجه به محدوده قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد. «پژو 206 تیپ 5» نیز با افزایش  سه میلیونی با قیمت 249 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«پژو 206 صندوقدار» دیگر محصول این خانواده نیز با افزایش دومیلیونی در بازار 234 میلیون تومان خرید و فروش شد.

اما خانواده سمند بدون افزایش در بازار قیمت خوردند، بطوریکه «سمند LX  » در بازار با محدوده قیمتی 178 میلیون تومان قیمت خورد ؛ این خودرو با موتور EF7 نیز بدون آپشن نیز با قیمت حدود 198 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود . تقریبا بیشتر نمایندگی های ایران خودرو این خودرو را عرضه نمی کردند و از محدوده قیمتی آن نیز اطلاعی نداشتند اما نمایشگاه های  اتومبیل  این خودرو با قیمت 237 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری کردند .

ایران 9 دی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید