ادامه وضعیت قرمز در بازار طلا، نفت و سهام

نفوذ ویروس انگلیسی به بازارها

کدخبر: ۳۸۰۸۶۲
بازارهای جهانی همچنان تحت تاثیر خبرهای خوب درباره محرک های اقتصادی آمریکا و خبر بد شناسایی یک گونه جدید از ویروس کرونا قرار دارد.
نفوذ ویروس انگلیسی به بازارها

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته بازارها تحت تاثیر یک خبر خوب و یک خبر بد قرار گرفت و امروز نیز همچنان ترکش‌های آن دو خبر باقی مانده است. 

روز دوشنبه خبر خوب توافق برای بسته محرک مالی در آمریکا منتشر شد و خبر بد شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا در بریتانیا بود. نتیجه این دو خبر بازارها را به وضعیت قرمز برد.


تازه‌ترین خبرها و تحلیل‌های اقتصادی را در اینستاگرام اقتصادنیوز مشاهده کنید


افت طلا و نقره 

براساس گزارش کیتکو، در حال حاضر طلا و نقره با روند کاهشی در بازار آزاد اروپا معامله می‌شوند. در پایان روز گذشته طلا به قلمرو منفی وارد شد و نقره با 1.37 درصد افزایش بسته شد. 

نیک کی  225 نیز کمی بیش از یک درصد کاهش یافت ، شاخص ASX 1.05 درصد سقوط کرد وشاخص شانگهای  1.86 درصد افت را ثبت کرد.

در حال حاضر قیمت هر اونس طلای نقدی با کمتر از ۰.۵ درصد کاهش به قیمت هزار و ۸۷۱ دلار و ۸۰ سنت رسیده است.

براساس گزارش اینوستینگ، در یک ساعت گذشته سرمایه‌گذاران فروش را پیش گرفتند و پیشنهاد می‌شود طلاهای خود را بفروشند.

کرونا بازارها را بهم ریخت

67

با بدتر شدن وضعیت کرونا در اروپا، در بازار جهانی فورکس، دلار آمریکا یک شبه عملکرد بهتری پیدا کرد. ارزش دلار با 0.29 درصد افزایش، جلسه اتحادیه اروپا شروع کرد. 

معاملات سهام ایالات متحده در اوایل صبح روز سه شنبه پس از تجربه یک روز ناپایدار در وال استریت، فضایی متفاوت را به خود دید و میانگین صنعتی داو جونز ضرر 400 واحدی خود را جبران کرد.. قراردادهای آتی شاخص داو جونز 73 واحد افت داشت ، در حالی که معاملات S&P 500 نیز روندی کاهشی داشت. معاملات آتی نزدک 100 در قلمرو مطلوبی قرار داشت. پیش از این ، معاملات آتی داو جونز بیش از 100 واحد افت کرده بود.

روز دوشنبه همچنین اولین روز معاملاتی بود که تسلا به عنوان عضو S&P 500 حضور داشت. سهام خودروهای الکتریکی 6.5 درصد کاهش یافت ، بخشی از این ضرر پس از آن رخ داد که رویترز گزارش داد که اپل 2024 را به عنوان تاریخی برای معرفی وسیله نقلیه مسافرتی خود هدف قرار داده است.

ترکش خبرهای بد بر بازار نفت

امروز بازار نفت روند کاهشی روز گذشته خود را ادامه داد. قیمت هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدییت با کاهش بیش از ۱.۵ درصد ۴۷ دلار و ۲۷ سنت رسیده است. نفت خام برنت نیز با کاهش ۱.۳۴ درصد با قیمت ۵۰ دلار و ۲۳ سنت به فروش رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید