خبر خوش رئیس کانون عالی بازنشستگان برای بازنشستگان مشاغل سخت

کدخبر: ۳۷۸۰۵۴
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مستمری بازنشستگان مشاغل سخت براساس احکام جدید تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: مذاکره و تعامل راه تحقق درخواست‌های بازنشستگان است.
خبر خوش رئیس کانون عالی بازنشستگان برای بازنشستگان مشاغل سخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی اصغر بیات در مورد زمان پرداخت حقوق بازنشستگان در مشاغل سخت و زیان‌آور بر اساس احکام جدید متناسب سازی گفت: در روزهای گذشته جلسات و مذاکرات فشرده‌ای با مدیر عامل و مسئولان سازمان تأمین اجتماعی انجام دادیم و برخلاف گمانه زنی‌های اخیر، حقوق بازنشستگان سخت و زیان‌آور در آذرماه با آخرین تغییرات پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احکام متناسب‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور که مورد اعتراض این دسته از بازنشستگان بود، با مشارکت نمایندگان کانون‌ها اصلاح و فرمول جدیدی برای آن در نظر گرفته شد. این احکام در هیئت‌مدیره و هیئت امنای سازمان تأیید شد و در آذرماه، حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور بر اساس احکام جدید متناسب‌سازی پرداخت می‌شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: همچنین کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی پیگیری مطالبات و انتظارات برحق جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق تعاملات سازنده با مسئولان و مطالبه‌گری هدفمند از مجاری و مسیرهای قانونی را به عنوان مهمترین وظیفه تشکیلاتی خود می‌داند به طوری که با پشتوانه عظیم آحاد بازنشستگان شاهد دستاوردهای بزرگی نیز در این خصوص بوده‌ایم.

بیات افزود: در مقطع حساس کنونی که نیازمند عزم همگانی جهت غلبه بر مسائل و مشکلات گوناگون هستیم، برگزاری هرگونه تجمعات اعتراضی را در ۲۳ آذرماه به صلاح و مصلحت ندانسته و از هر گونه اعلام فراخوان تجمع در این روز حمایت نخواهیم کرد و مؤثرترین راه تحقق درخواست‌ها و دغدغه‌های موجود را استفاده از ظرفیت‌های مؤثر مذاکرات و تعاملات اثربخش می‌دانیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید