تلفن‌های هوشمند اقتصادی ۲۰۲۱

سورپرایز جدید سامسونگ با Galexy های جدید و ارزان

کدخبر: ۳۷۵۵۱۰
شرکت سامسونگ گلکسی A12 و A02S ، دو گوشی جدید را برای سال ۲۰۲۱ معرفی کرد که در ابتدای سال آینده با قیمت ۱۷۹ یورو و ۱۵۰ یورو در اروپا عرضه خواهند شد.
سورپرایز جدید سامسونگ با Galexy های جدید و ارزان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ورگ، شرکت سامسونگ از معرفی تلفن‌های گلکسیGalaxy A12 و A02S ، دو مدل ابتدایی جدید خبر داد که سال آینده در اروپا عرضه می‌شوند. هر دو این مدل‌ها تلفن‌های مناسبی از نظر عملکرد و قیمت برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند مدرن و به صرفه اندرویدی هستند.

eMuIm9UUft7q

نخستین جزئیات از گلکسی A12 و A02S

گلکسیA12 که به عنوان جانشین گلکسی A11 طراحی شده است، از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD + با یک فرورفتگی برای دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته‌ای، سنسور اثر انگشت در کنار آن و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. دوربین چهار تکه‌ای نیز در پشت این تلفن همراه وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی برای کمک به عکاسی ماکرو و عمیق است.

البته مدلA02S دارای ویژگی‌هایی کمتر چشمگیر است: نمایشگر و باتری یکسانی دارد، اما دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای حافظه داخلی است، که البته می‌توان فضای ذخیره‌سازی را با کارت حافظه‌های microSD افزایش داد. این تلفن همراه جدید هم مانند دیگر مدل دوربین‌های مختلفی دارد: یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و همان جفت سنسورهای ۲ مگاپیکسلی که در دوربین مدل A12 موجود است. هزینه‌های مربوط به پورت نیز در این مدل کاهش می‌یابد، گلکسی A02S دارای درگاه Micro USB قدیمی‌تر است و همچنین فاقد سنسور اثر انگشت می‌باشد.


بیشتر بخوانید؛

سورپرایز بزرگ سامسونگ؛ Galexy Fold متحول می‌شود


سامسونگ اخیراً نسخه های 5G تلفن‌های نسل Galaxy A خود را عرضه کرده است. همانند دیگر تلفن‌های این نسل که اخیرا منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود که A12 و A02S با قیمت‌های پایین‌تر خود، به صورت بالقوه شانس بیشتری برای فروش بالاتر در بازار داشته باشند.جدا از این امر، گزینه‌هایی که بودجه سامسونگ بر روی آن متمرکز است تلفن‌های پرفروش و پرچمدار آن هستند، بنابراین حتی پیشرفت‌های جزئی در مشخصات برای برای کسانی که به دنبال اولین تلفن هوشمند خود هستند، اتفاق مثبتی به نظر می‌رسد.

 

ezgif.com-webp-to-jpg(20)تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ؛ ارزان و به صرفه

تلفن‌های سامسونگ گلکسیA12 در حال حاضر قرار است با قیمت ۱۷۹ یورو (معادل ۲۱۲ دلار) برای نسخه‌ای که ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و 3 گیگابایت RAM دارد، عرضه شود. در نسخه‌ای که دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۶ گیگابایت RAM است نیز قیمت ۱۹۹ یورویی (معادل ۲۳۶ دلار) در نظر گرفته شده است. قیمت تلفن‌های سامسونگ گلکسیA02S هم از ۱۵۰ یورو (معادل ۱۷۸ دلار) شروع می‌شود. هر دو این مدل‌ها طی ۳ ماه آینده به بازار اروپا عرضه خواهند شد که تاریخ عرضه آن برای سامسونگ گلکسی A12 در ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شده است و سامسونگ گلکسی A02S نیز در فوریه ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار در آمریکای شمالی و سایر نقاط اعلام نشده است.

BShV8kOemWqc

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید