خانه زیر یک میلیارد در کدام منطقه تهران معامله می شود؟

امتیازات خرید مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران

کدخبر: ۳۷۴۶۸۸
منطقه 18 ارزان ترین منطقه تهران از نظر قیمت مسکن است. بیشتر خانه های زیر یک میلیارد را می توان در این منطقه پیدا کرد و خانه های نوساز محلات آن از 11 میلیون و 500 هزار تومان پیشنهاد می شود تا 14 میلیون و 500 هزار تومان.
امتیازات خرید مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران

به گزارش اقتصادنیوز ، منطقه 18 با متوسط قیمت 12 میلیون و 430هزار تومان ارزانترین منطقه در تهران است  که متوسط قیمت در منطقه یک نسبت به مشابه سال گذشته افزایش 110.9درصدی را نشان می‌دهد و قیمت متوسط در منطقه 18 نیز 125.1درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. 

رشد قیمتی این منطقه  بیش از 19 درصد  است و ارزان‌ترین میانگین قیمت مسکن در تهران را به نام خودکرده است.  ارزان‌ترین محدوده شهر تهران شامل محله‌های بهداشت، تولید دارو، خلیج فارس، رجایی، شادآباد، شهرک امام خمینی، صاحب‌الزمان، ولیعصر (عج) و یافت‌آباد است. گشتی در دفاتر املاک نشان می‌دهد با بودجه کمتر از 900 میلیون تومان می‌توان در این محدوده خانه خرید.

محله های گران منطقه 18 کدام هستند ؟

از محله‌های گران این منطقه می‌‌توان به تولید دارو و بهداشت اشاره کرد و از محله‌های ارزان این منطقه می‌توان به یافت‌آباد جنوبی و یافت‌آباد شمالی اشاره کرد.در این منطقه بیشتر کاربری مسکونی و تجاری است. البته تعدادی کارخانه صنعتی نیز دز این منطقه فعالیت می‌کنند.

در محله شادآباد میانگین  قیمت آپارتمان‌های نوساز با توجه به موقعیت و شرایط بین 13 تا 15 میلیون تومان در هر متر مربع  است. یک واحد 70 متری 6 ساله به مبلغ 966 میلیون تومان در محله شادآباد فروخته می‌شود. آپارتمان 103 متری نوساز با تراس، انباری، آسانسور و پارکینگ به مبلغ یک میلیارد و 184 میلیون و 500 هزار تومان در محله الغدیر شمالی به فروش می‌رسد.

چند معامله در منطقه 18 ثبت شد ؟

در مهر ماه امسال در این منطقه 192 معامله مسکن انجام شده است ،در سایت های خرید و فروش مسکن تعداد فایل های فروش این منطقه بالا نیست . یکی از امتیازهای خرید ملک برای خریداران مصرفی ، دسترسی های خوب این منطقه است . حمل و نقل عمومی در این منطقه پر جمعیت و متراکم بسیار مناسب است و خدمات در این حوزه در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.حضور اتوبوس تندروی شهری، مترو و خطوط تاکسیرانی در سطح منطقه نشان دهنده همین موضوع است.

ساکنان منطقه 18 چه امتیازهایی دارند ؟

خط ۱۰ اتوبوس تندرو شهری از این منطقه عبور می‌کند. خط ۱۰ مربوط به دانشگاه آزاد علوم تحقیقات به پایانه آزادگان است. این خط راستایی شمالی جنوبی دارد و ایستگاه‌های پایانه آزادگان، مترو آزادگان، مترو نعمت‌آباد، سرور غربی، سرو شرقی، پژاوند، شهرداری منطقه ۱۸، آموزش و پروش و بلوار معلم در این منطقه قرار دارند.خط ۳ مترو تهران نیز از این منطقه عبور می‌کند.

ایستگاه‌های مترو عبدل‌آباد، نعمت‌آباد، آزادگان از این خط در این منطقه توقف دارند.خطوط تاکسیرانی نیز در این منطقه برای حمل و نقل بهتر شهروندان وجود دارد. در این منطقه ۲ پایانه تاکسیرانی در حال فعالیت است. پایانه نعمت‌آباد در ضلع غربی میدان سروری، ابتدای جاده ساوه و پایانه سروری در میدان سروری، ضلع جنوب شرق میدان قرار دارد.

18

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید