بر اساس نرخ درهم پیش‌بینی شد

هدف قیمت دلار در اولین روز هفته

کدخبر: ۳۷۰۳۵۵
امروز درهم امارات در یک روند کاهشی حرکت کرد تا دلار نیز به سمت کف کانال 27 هزار تومان روانه شود.
هدف قیمت دلار در اولین روز هفته

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت صبح درهم امارات در محدود 7,700 تومان قرار داشت. اما با طی یک روند کاهشی به 7500 تومان رسید. این مسئله سبب شد تا دلار بیش از 27,500 تومان ارزش نداشته باشد.

حرکت موازی دلار تهران با دوبی

نرخ دلار در بازار تهران نیز موازی با دوبی حرکت کرد و نرخ دقیقا در جایی ایستاد که از سمت درهم تعیین شده بود. به نظر می‌آید درهم امروز 7400 تومان را ببیند، با این اوصاف باید منتظر دلار 27 هزار و 150 تومانی در بازار امروز بود. 

دلار و سکه

به نظر می‌آید با وجود برخی اخبار مبنی بر بازگشت ترامپ به انتخابات آمریکا، همچنان تلقی بازار بر انتخاب بایدن است. خرید در بازار با حجم پایین صورت می‌گیرد. برداشت عمومی این است که نرخ‌ها روندی کاهشی را پیش خواهند گرفت. 

نرخ دلارِ سکه چند؟

با اینحال نرخ دلار نهفته در سکه همچنان بالاتر از 29 هزار تومان است. در واقع حباب سکه با وجود اینکه تا حدودی تخلیه شده و به زیر یک میلیون تومان رسیده، اما همچنان دلار بالاتری را در آینده می‌بیند.

البته باید توجه کرد که سکه طی روزهای اخیر بیشترین کاهش را داشته، همانطور که پیش بینی می شد در زمان التهاب ارزی، ریسک سکه بالاتر است، چرا که علاوه بر ریسک‌های موجود در بازار ارز، دچار ریسک حباب نیز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید