تکرار دردسرسازی وکیل شخصی رئیس‌جمهور؛

رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

کدخبر: ۳۶۹۰۶۸
رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ که از وی به عنوان فرد مورد اعتماد رئیس‌جمهور آمریکا یاد می‌کنند، توسط دوربین‌های مخفی در اتاق یک هتل با وضعیتی نه‌چندان مناسب شکار شد و رسوایی اخلاقی وی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری یک دردسر تازه برای کمپین ترامپ ایجاد کرده است.
رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

به گزارش اقتصادنیوز؛ در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره آمریکا، ساشا بارون کوهن، بازیگر و کمدین بریتانیایی که با ایفای نقش در داستان‌های «بورات» مشهور شده، برای جمهوریخواهان دردسر ساز شد.

بورات یک فیلم کمدی است که در جریان آن، ساشا کوهن در نقش «یک گزارشگر تلویزیونی قزاق» به جاهای مختلف سفر می‌کند و به شرح زندگی واقعی مردم می‌پردازد.

رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

اما او به تازگی توانست در داستان جدیدی از «بورات» رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و شهردار پیشین نیویورک را در موقعیتی بسیار ویژه گرفتار کند.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکا، ساشا کوهن به کمک دوربین مخفی توانسته است از وکیل شخصی دونالد ترامپ در "وضعیتی نه چندان مناسب" فیلم بگیرد.

این فیلم روز جمعه ۲۳ اکتبر (۲ آبان) در سرویس اشتراک «آمازون پرایم» منتشر شد و این خبر خوبی نه برای دونالد ترامپ و کمپین اوست و نه طرفداران و نزدیکان وی بویژه آقای جولیانی.

در این فیلم، رودی جولیانی در اتاق یک هتلی در وضعیتی نه چندان مناسب به همراه یک زن حضور دارد.

معتمد ترامپ چگونه در تله جنسی افتاد؟

رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

داستان از این قرار بوده که ماریا باکالووا، بازیگر ۲۴ ساله توانسته بود با معرفی خود به جولیانی به عنوان دختر «بورات» و خبرنگار یک شبکه تلویزیونی محافظه‌کار آمریکا، آقای وکیل را برای انجام یک مصاحبه متقاعد کند.

به این ترتیب رودی جولیانی می‌پذیرد که برای انجام مصاحبه‌ای با موضوع اقدامات دولت ترامپ در قبال پاندمی ویروس کووید۱۹ به هتل محل اقامت این خانم برود.

در پایان این مصاحبه، خانم خبرنگار به جولیانی پیشنهاد صرف یک نوشیدنی در اتاقش را می‌دهد؛ آنهم در حالی که در داخل اتاق هتل، دوربین مخفی کار گذاشته شده بود.

رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

اینجاست که صحنه‌ای غیرقابل انتظار رقم می‌خورد؛ در جریان صحبت‌های آنها در اتاق، خانم خبرنگار میکروفون را از لباس جولیانی جدا می‌کند و سپس آقای وکیل روی تخت در وضعیت نامناسبی دراز می‌کشد در حالی‌که خانم ماریا باکووا بالای سر وی ایستاده است.

لحظاتی بعد «بورات» وارد اتاق آنها می‌شود و می‌گوید: «اون فقط ۱۵ سالشه، اون برای تو خیلی پیره.»

واکنش جولیانی به رسوایی اخلاقی‌اش

رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

رودی جولیانی ۷۶ ساله بعد از انتشار خبر این رسوایی، در توییتر با دروغگو خواندن ساشا کوهن، در توجیه آنچه در این صحنه دیده شده می‌نویسد: «این صحنه کاملا ساختگی است. من تنها پس از آنکه میکروفون را از لباسم جدا کردم، داشتم پیراهنم را درون شلوارم می‌کردم.»

گفتنی است رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و از چهره‌های نومحافظه‌کاری است که ظاهراً هدایت بخشی از اقدامات نامتعارف، غیرقانونی و فراقانونی دونالد ترامپ را به عهده دارد. اقدامات وی در جریان رسوایی اوکراین‌گیت که زمینه‌ساز استیضاح دونالد ترامپ شد، نقش ویژه وی برای رئیس‌جمهور را بیشتر آشکار کرد.

رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

جولیانی در ماجرای ایمیل‌های ادعایی منتسب به هانتر بایدن، فرزند جو بایدن که گفته شده از طریق یک لپ‌تاپ به دست آمده نیز، نقش کلیدی دارد. به ادعای روزنامه نیویورک‌پست -نزدیک به جمهوری‌خواهان- ایمیل‌هایی از یک لپ‌تاپ شکسته در یک تعمیرگاه استخراج شده که از روابط تجاری پسر بایدن در اوکراین و چین پرده برمی‌دارد. در حالی که اف‌بی‌آی در حال بررسی پرونده است، کمپین ترامپ و رسانه های جمهوری‌خواه اتهام‌های مختلف و متعددی به ویژه در زمینه فساد مالی علیه خانواده بایدن مطرح کرده اند.

از جمله در دومین و آخرین مناظره ۲ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که دونالد ترامپ چندبار موضوع ایمیل‌های هانتر بایدن را پیش کشید و اتهاماتی چون دریافت ۳.۵ میلیون دلار از همسر شهردار سابق مسکو و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری با چین و اوکراین را علیه پسر جو بایدن مطرح کرد.


مطلب مرتبط؛
گزارش کامل مناظره آخر ترامپ و بایدن
اقدام جنجالی ملانیا ترامپ در پایان مناظره +ویدئو


البته بایدن هم اتهامات ترامپ را با ماجرای حساب بانکی مخفی ترامپ در چین و جنجال فرارهای مالیاتی وی پاسخ داد. بایدن مدعی شد "هرگز در هیچ‌زمانی حتی یک پنی از هیچ منبع خارجی دریافت نکرده است" و سپس با به رخ کشیدن اظهارنامه‌های مالیاتی علنی و شفاف خود یک جمله کلیدی به ترامپ گفت: اظهارنامه‌های مالیاتی‌ات را علنی کن، وگرنه صحبت از فساد مالی را متوقف کن.

بر اساس گزارش‌ها این لپ‌تاپ به دست رودی جولیانی رسیده است. وکیل شخصی ترامپ همچنین ادعاهایی مطرح کرده مبنی بر اینکه تصاویری در اختیار دارد که برای هانتر بایدن رسوایی جنسی از جمله درباره نوجونان زیر سن قانونی به بار می‌آورد. با این حال پیش از آنکه تصویر یا حتی سند قابل اتکایی درباره هانتر بایدن منتشر شود، فیلم بورات درباره مصاحبه ویژه وکیل ترامپ در اتاق هتل منتشر شد.

رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

به گفته برخی ناظران، رودی جولیانی هم مثل مایکل کوهن، بیش از آنکه وکالت امور شخصی ترامپ را عهده‌دار باشد، کارچاق‌کن وی و مسئول امور مخفی و ویژه رئیس‌جمهور شده است.

آشنایی و روابط نزدیک ترامپ و جولیانی به سال‌ها قبل بازمی‌گردد، زمانی‌که هر ۲ در نیویورک مشغول فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و تا حدی سیاسی بودند.

رسوایی اخلاقی در کمپین ترامپ؛ جولیانی در تله جنسی افتاد

منبع: یورونیوز

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید