نامه جنجالی علیه مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان

کدخبر: ۳۶۵۸۶۷
جمعی از نخبگان و فعالان مردمی حوزه حجاب و عفاف خطاب به معاون سیمای سازمان صدا و سیما عنوان کردند: شجاعانه مقابل برنامه‌های ضد حجاب و تعالی زن بایستید.
نامه جنجالی علیه مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه کیهان، در این نامه که به امضای 200 نفر از نخبگان و فعالان مردمی حوزه حجاب و عفاف رسیده، خطاب به سیدمرتضی میرباقری، با ‌اشاره به طرح آمار ‌اشتباه در حوزه حجاب در یکی از برنامه‌های سیما، آمده است: در عوض القای سیاه‌نمایی و نمایش غیرواقعی وضعیت زنان، به چهل سال درخشش بانوان این سرزمین در مسیر رشد و آزادی و کرامت آنها اشاره می‌شد و حضور اجتماعی و صعود چهل ساله آنان که در سایه‌سار حجاب و عفت زنان این سرزمین که نظام اسلامی بستر آن را فراهم کرده است، تبیین می‌گردید؟ درخششی که امثال به اصطلاح روشنفکرنماها و کارشناسان زاویه‌دار از انقلاب برگشته و شبه اپوزیسیون چشم دیدن و زبان گفتن آن را ندارند.
چگونه است فرزندان و برنامه‌های انقلابی به کوچکترین خطا یا موضع‌گیری مخالف مزاج مدیران (حتی خارج از قاب آنتن)، از رسانه ملی حذف می‌شوند اما حاتم بخشی از جیب فرهنگ و ارزش‌ها تمامی ندارد؟! اگر غرور مدیریتی و انتقادناپذیری‌ها را کنار بگذاریم قطعا با بصیرت خواهیم دریافت که هیچگاه بازی در زمین دشمن به نفع ما تمام نشده است.
برای حل مسئله حجاب و ارتقاء آن لازم نیست به سرهنگ‌ها بتازید! بلکه باید پاسخ وضعیت فعلی را از سازمان‌ها و ارگان‌های عریض و طویل فرهنگی و حقوقدانانی جویا شوید که وضع موجود حاصل برنامه‌های زاویه‌دار هنری و فرهنگی آنهاست.

 

گفتنی است مهدی نصیری مدیراسبق کیهان اخیرا در یک برنامه تلویزیونی در مخالفت با حجاب اجباری ،آمارهایی از وضعیت بدحجابی ارائه کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید