بانوی اول بارئیس‌جمهور لجبازی می‌کند؛

اقدام بی‌سابقه «ملانیا ترامپ» در جمع جمهوری‌خواهان +فیلم

کدخبر: ۳۵۷۹۱۹
ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا تنها سخنران کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان بود که به قربانیان شیوع کروناویروس و خانواده‌های‌شان تسلیت گفت. سخنان وی حاوی پیام‌هایی بود که در مخالفت با آنچه همسرش روی آن‌ها پافشاری دارد به نظر می‌رسید.
اقدام بی‌سابقه «ملانیا ترامپ» در جمع جمهوری‌خواهان +فیلم

به گزارش اقتصادنیوز؛ ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهوری آمریکا در دومین شب کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان، سخنرانی کرد. بانوی اول آمریکا تاکنون تنها سخنران کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان بوده که به قربانیان ویروس کرونا و خانواده‌های آن‌ها تسلیت گفته است.


>>>>>> مطلب مرتبط:
ملانیا برای ترامپ سنگ تمام گذاشت +فیلم​

افشای سخنان ضدترامپ نزدیکان وی +فیلم


وی در اقدامی بی‌سابقه در بین جمهوری‌خواهان و سخنرانان این گردهمایی به جای اینکه چین را سرزنش کند و یا از آن نعل وارونه‌ای برای ستایش رئیس‌جمهور بسازد، بر فاجعه انسانی این بیماری تمرکز کرد.

با این وجود وبگاه شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان واکنش منفی به این سخنان نشان داد و نوشت: بانوی اول بالاخره بعد از چندین ماه با قربانیان کووید-19 همدردی کرد.

ملانیا ترامپ همچنین خواستار وحدت در بین گروه‌های نژادی شد که طی چند ماه گذشته آمریکا را وارد تنش فرهنگی کرده است. وی برخلاف دیگر سخنرانان لحنی بسیار آشتی‌جویانه‌‌ای در این باره داشت. پیام وی برخلاف پافشاری‌های همسرش بر عدم حذف نمادهای تفرقه‌آمیز کنفدراسیون از فضاهای عمومی نیز بود.


>>>>> مطلب مرتبط
کدام رئیس‌جمهور برای بازار سهام بهتر است؟​


برخی کارشناسان از جمله کریس سیلیتزا در سی‌ان‌ان این گمانه را مطرح کرده است که شاید بانوی اول آمریکا از سر لجبازی با همسرش چنین سخنانی را ارائه کرده است.

خانواده ترامپ در RNC

ملانیا اگرچه صریحاً از کنفدراسیون نام نبرد، اما گفت: این واقعیتی تلخ است که ما به بخش هایی از تاریخ خود افتخار نمی‌کنیم. من مردم را ترغیب می کنم در حالی که هنوز از گذشته ما درس می گیرند، به آینده کشور توجه کنند.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید