نظرسنجی ها رای به صعود اونس می دهند + نمودار

ایستگاه بعدی قیمت طلا

کدخبر: ۳۵۵۷۸۰
با وجود کاهش شدید قیمت طلا در هفته گذشته اما بیش از نتایج نظرسنجی ها می گوید اقبال طلا در هفته پیش رو بلند است.
ایستگاه بعدی قیمت طلا

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا روز گذشته در نیمه اول کانال 1900 دلار نوسان کرد در این روز بالاترین قیمت لحظه ای اونس  1955 دلار ثبت شد در مقابل کف قیمت لحظه ای هم 1937 دلار بود.

دامنه نوسان دیروز در مقایسه با دو روز گذشته کمتر شد و بازار روز کم جوش و خروشی را پشت سر گذاشت.بازار طلای لندن همانند سه روز گذشته با قیمت 1950 دلار به کار خود پایان داد، اما به دلیل روند کاهش در دیگر بازار ها احتمال دارد قیمت بسته شده نهایی از این سطح پایین تر باشد.

قیمت اونس روز گذشته تا بامداد جمعه  حدود10 دلار یعنی نیم درصد کاهش داشت و تکنیکال ها توصیه به فروش دارند. 

 موضوع داغ میان تحلیلگران همچنان سقوط قیمت سه شنبه و چهار شنبه است. در اوایل این هفته ، فلزات گرانبها به شدت افت کرد. به طوریکه طلا طی هفت سال گذشته شدیدترین افت خود را تجربه کرد.

پیتر هوگ ، رئیس بخش فلزات گرانبهای کیتکو، گفت: طلا و نقره بیش از حد رشد کردند، در هفته های گذشته، طلا  و نقره به  بالاترین قیمت چند ساله رسیدند.  

یک هفته صعودی در انتظار طلا

"نقره تا 30 دلار افزایش یافت و طلا تقریباً تا 2100 دلار بالا رفت.در این محدوده قیمتی که طلا و نقره به مرحله سودآوری رسیدند بسیاری سعی به خروج  شدن از یک در بسیار کوچک کردند به همین دلیل قیمت ها سقوط کردند".اما تحلیل گران با وجود این سقوط و توصیه تکنیکال ها به فروش روند قیمت طلا را صعودی عنوان می کنند. 

نظرسنجی که ساعتی پیش کیتکو منتشر کرد روند پیش رو طلا را صعودی یا گاوی پیش بینی میکند. بر طبق نمودار  وال استریت هم نظرات عمومی هفته آینده را برای طلا صعودی پیش بینی می کند. طبق این نظرسنجی طلا آماده است تا پس از آنچه که به عنوان یک اصلاح قیمت بسیار سالم در بازار توصیف می شود روند مثبت خود را ادامه دهد.

باید دید طلا در هفته پیش رو در کدام جهت حرکت می کند و ایستگاه قیمت بعدی این فلز با ارزش کجاست.

 

9D3E65B1-0B2B-45C1-BD47-C129A4D9B103

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید