با یک میلیارد در کدام مناطق می‌توان آپارتمان نوساز خرید؟

خانه های میلیاردی در جنوب پایتخت

کدخبر: ۳۵۳۹۹۴
خانه‌های نوساز زیر یک میلیارد تومان در متراژهای پایین و در مناطق پرتراکم هستند و برخی از فایل‌هایی که بیش از ۶۰ متر زیربنا دارند از لحاظ سند دچار مشکل‌اند.
خانه های میلیاردی در جنوب پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز : اگر زمانی قیمت خرید آپارتمان‌های لاکچری نزدیک به یک میلیارد تومان بود، حالا فایل‌هایی که قیمت کل فروش آنها تا یک میلیارد تومان است خانه‌هایی با متراژ زیر شصت متر و در مناطق جنوب شرقی و جنوبی شهر تهران هستند!

خانه های یک میلیاردی در جنوب پایتخت

برای مثال خانه ۴٨ متری در خیابان پیروزی نوساز با قیمت متری ۱۹ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان برای فروش گذاشته شده که فاقد پارکینگ است . یا آپارتمان دیگری در وحیدیه با زیربنای ۵۵ متر، ۹۹۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان

خانه زیر یک میلیارد در کدام نقطه تهران می توان خرید؟

خریدارانی که نقدینگی آنها زیر یک میلیارد است در محله جشنواره، حق انتخاب بیشتری دارند. یکی از فایل‌های فروش در این محله آپارتمانی ۷۰متری است که ۷۶۵ میلیون برای فروش گذاشته شده که فاقد پارکینگ و سند آن قولنامه‌ای است. در محله کن، آپارتمانی ۵۵ متری، ۵۵۰ میلیون برای فروش گذاشته شده است. سند این آپارتمان نیز قولنامه‌ای است.

در منطقه سبلان خانه‌ای با زیربنای ۵۰ متر مربع با قیمت ۹۲۰میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.در میدان امام حسین خیابان صفا، آپارتمان ۳۷ متری ٨۶٨ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.

در خیابان تهرانپارس، آپارتمانی ۷۲ متری، ۹۷۲ هزار میلیون تومان برای فروش گذاشته شده. این ملک هم سند قطعی ندارد. آپارتمان نوساز دیگری با زیربنای ۴۰ متر در محله قصرالدشت به قیمت ٨۰۰ میلیون برای فروش گذاشته شده است.

مسکن - آپارتمان

خانه های نوساز میلیاردی در مناطق پر تراکم

بر  اساس مشاهدات میدانی، خانه‌های نوساز زیر یک میلیارد تومان در متراژهای پایین و در مناطق پرتراکم هستند و برخی از فایل‌هایی که بیش از ۶۰ متر زیربنا دارند از لحاظ سند دچار مشکل‌اند و یا سند آنها به صورت قولنامه‌ای و یا تعاونی است.

به گفته مشاوران املاک در حال حاضر بیشترین سهم فروش از معاملات روزانه آنها مربوط به همین فایل‌ها است. بر اساس گزارش تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در تیرماه امسال نیز تعداد واحدهای معامله‌شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا از مجموع ۱۴۰۴۷ واحد مسکونی معامله شده واحدهای ۵ سال ساخت با سهم ۳٨.۶ درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده بودند و توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب قیمت یک متر مربع بنا، در دایره قیمتی ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان به ازای هر متر مربع، بیشترین سهم از تعداد معاملات را به خود اختصاص داده بودند.

 

خانه

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید