در ابتدای سومین جلسه دادگاه، قاضی محمدی کشکولی گفت: اظهارنظرهایی که از سوی وکلا در خارج از دادگاه در قالب مصاحبه با رسانه‌ها انجام شده از حیث هیئت قضایی فاقد ارزش قضایی است و بار حقوقی دارد و اگر اظهارات درستی بیان نشود برخلاف عدالت و دادرسی منصفانه است.

وی افزود: اظهارات وکلای طرفین و افرادی که در دادرسی مداخله دارند باید در چاچوب حقوقی باشد تا برداشت نادرستی از آن نشود.

رییس دادگاه افزود: امروز ادامه دفاعیات آقای گودرزی وکیل مدافع نجفی را استماع می‌کنیم و اظهارات  کارشناسان بررسی جرم را می‌شنویم.

وی تاکید کرد: دادگاه به ارزیابی ایرادات وکلای نجفی می‌پردازد و ایراداتی که موثر در تصمیم دادگاه است مرتفع شده است و ابهاماتی وجود دارد که ان‌شاالله روشن خواهد شد و جلسه را در وقت مقرر به پایان می‌رسانیم.

قاضی محمدی کشکولی گفت: پیرو جلسه قبل، جلسه امروز با وکلای اولیای دم و مهیار صفری احدی از اولیای دم و نیز آقای محمدعلی نجفی و وکلای او اعم از حمید گودرزی و لاله عقبای  و با حضور نماینده دادستان و عوامل بررسی جرم و پزشکی قانونی و پزشکان روانپزشک و سایر مطلعان که در جلسه قبل بودند تشکیل شده است.

در ادامه گودرزی یکی از وکلای محمدعلی نجفی با حضور در جایگاه با وارد کردن ایرادات ماهیتی به نواقص شکلی گفت: موکلم اقرار به قتل شبه عمدی دارد در حالی که نماینده دادستان براساس ماده ۱۶۴ قانون آیین دادرسی کیفری معتقد به قتل عمد از سوی موکلم است‌، این در حالی است که  شاهدی وجود ندارد و حرف‌های آقای اقازاده به عنوان راننده نیز نمی‌تواند دلیلی بر اثبات نظریه دادستان باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.