به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۱۰۰ تومان افزایش، ۴۲۸,۰۰۰ (چهارصد و بیست و هشت هزار) تومان شد.

قیمت طلا، سکه و دلار

 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

قیمت امروز دلار در بازار تهران نسبت به روز قبل، با ۳۰ تومان افزایش، ۱۳,۲۸۰ (سیزده هزار و دویست و هشتاد ) تومان شد.

قیمت دلار در صرافی

قیمت دلار در صرافی، امروز به ۱۲,۹۴۰ (دوازده هزار و نهصد و چهل ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشت.

قیمت یورو امروز

قیمت یورو امروز با افزایش ۰.۰۶ درصدی، از ۱۴,۹۴۶ (چهارده هزار و نهصد و چهل و شش ) تومان به ۱۴,۹۵۶ (چهارده هزار و نهصد و پنجاه و شش ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها

قیمت پوند، امروز به ۱۷,۱۲۲ (هفده هزار و یکصد و بیست و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰ درصدی داشت.

قیمت درهم امارات ۳,۵۲۴ (سه هزار و پانصد و بیست و چهار ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۴۱ (دو هزار و سیصد و چهل و یک) تومان، رینگیت مالزی ۳,۱۷۹ (سه هزار و یکصد و هفتاد و نه) تومان، بات تایلند ۴۰۹ (چهارصد و نه) تومان و لاری گرجستان ۴,۷۹۳ (چهار هزار و هفتصد و نود و سه ) تومان شد.

 

آخرین قیمت اونس طلا

قیمت هر اونس طلا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو شد، به طوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۳۱۸ (یک هزار و سیصد و هجده ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۲۶ مارچ ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۰۸ درصدی به ۱,۳۱۷ (یک هزار و سیصد و هفده ) دلار رسید.

قیمت طلا ۱۸ عیار و ۲۴ عیار

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۱۰۰ تومان افزایش، ۴۲۸,۰۰۰ (چهارصد و بیست و هشت هزار) تومان شد و  طلای ۲۴ عیار هم با افزایش ۰.۲۶ درصدی، از ۵۶۹,۲۰۰ (پانصد و شصت و نه هزار و دویست ) تومان به ۵۷۰,۷۰۰ (پانصد و هفتاد هزار و هفتصد ) تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی و سکه امامی

قیمت سکه بهار آزادی امروز برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به طوری که سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۳۸۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و هشتاد هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۲۶ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۳۸ درصدی به ۴,۳۹۷,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و نود و هفت هزار) تومان رسید و قیمت سکه امامی امروز با افزایش ۰.۵۱ درصدی، از ۴,۶۲۹,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و بیست و نه هزار) تومان به ۴,۶۵۳,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و پنجاه و سه هزار) تومان رسید.

آخرین قیمت نیم سکه و ربع سکه

قیمت نیم سکه امروز برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به طوری که نیم سکه که روز قبل تا ۲,۵۴۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و چهل هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۲۶ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۳۹ درصدی به ۲,۵۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید. قیمت ربع سکه هم نسبت به روز قبل ، با ۹۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۶۴۹,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و چهل و نه هزار) تومان شد.

آخرین قیمت سکه گرمی

هر سکه گرمی، امروز به ۸۷۸,۰۰۰ (هشتصد و هفتاد و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۵ درصدی داشت.

قیمت مثقال طلا امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۸۵۴,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و پنجاه و چهار هزار) تومان شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.