به دنبال تجمع تعدادی از نمایندگان در جایگاه هیات رییسه و درخواست از پزشکیان -که اداره جلسه را در غیاب لاریجانی بر عهده داشت- برای غیرعلنی کردن مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل خوزستان و مشکلات اقتصادی کشور، پزشکیان گفت که این جلسه یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: قرار شد هیات رییسه از وزارت اطلاعات و ارگان‌های مختلف دعوت کند و به بررسی مساله‌ی خوزستان و مشکلات اقتصادی بپردازد. جمع‌بندی آن را در روز یکشنبه در صحن مجلس شورای اسلامی ارائه می‌دهیم و از مسئولان هم دعوت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، فردین فرمند نماینده میانه از ابتدای جلسه علنی امروز یعنی از ساعت ۸:۱۵ مقابل جایگاه هیات رییسه ایستاد و خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات اقتصادی کشور شد. علی‌رغم درخواست تعداد زیادی از نمایندگان به او برای پایان تحسن یک نفره‌اش اما فرمند نپذیرفت و حتی یک بار در جایگاه هیات رییسه حضور پیدا کرد و تقاضایش را به هیات رییسه اعلام کرد.

با ادامه تحسن یک ساعته این نماینده مجلس و به دنبال آن درخواست‌های مکرر تعدادی از نمایندگان استان خوزستان از رییس جلسه برای بررسی مشکلات این استان پزشکیان برای بار دوم واکنش نشان داد.

پزشکیان تاکید کرد: با توجه به درخواست نمایندگان خوزستان و بسیاری از نمایندگان یکشنبه آینده جلسه غیرعلنی را برگزار خواهیم کرد. از مسئولان مربوطه دعوت می‌کنیم که درباره مسائل مهم کشور توضیح دهند و به مشکلات رسیدگی شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.