الهام امین زاده با اشاره به اظهارات برخی اطرافیان احمدی‌نژاد در خصوص اینکه وی گوینده موضوع هاله نور به محمود احمدی‌نژاد بوده است، گفت: علت مطرح شدن این مطالب سخیف را بعد از ۱۳ سال متوجه نمی‌شوم. 

امین‌زاده همچنین در تشریح علت سفر خود به نیویورک گفت: در سال ۸۴ بنده به همراه آقای محمدی نماینده آباده به عنوان نماینده مجلس از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مامور حضور در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد شدیم. 

وی ادامه داد: سفر نمایندگان مجلس به این اجلاس معمولا برای نظارت بر کارهای دولتی‌ها انجام می‌گیرد و در همین راستا هم وظیفه ما کاملا مشخص بود که باید بر روابط خارجی و فعالیت دولت در سازمان ملل نظارت می‌کردیم.

این نماینده پیشین مجلس افزود: یک وکیل مجلس در این شرایط تنها به وظیفه نظارتی خود تمرکز دارد و به آن عمل می‌کند؛ قرار نیست در این شرایط نماینده مجلس وکیل الدوله باشد و رفتاری از خودش نشان بدهد که به این شکل مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: این اظهارات را که بنده را ناقل مساله هاله نور می‌دانند، به شدت تکذیب می‌کنم و واقعا علت انتساب این سخنان به خودم را متوجه نمی‌شوم. اگر هر شخص یا شهروندی علاقمند به کشورش باشد هیچگاه چنین اظهارات سخیفی را در خصوص یک حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه مطرح نمی‌کند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.