تحقیقات بازپرس  نشان داد: دختر جوان که با چند پسر در پارک آشنا شده بود به لانه مجردی آن ها در یک واحد آپارتمانی رفته است اما باز هم چگونگی مرگ وی داخل آسانسور به معمای پیچیده ای تبدیل شد که قطعات پازل آن به هم ریخته بود. 

پیگیری های پلیسی به بازداشت دو پسر غریبه ای انجامید که دختر جوان را به لانه مجردی کشانده بودند. این دو مظنون در اعترافات خود بیان کردند که حال دختر 20 ساله وخیم بود به همین دلیل ما خیلی ترسیده بودیم و قصد داشتیم او را به بیمارستان یا حاشیه خیابان برسانیم ولی آن دختر داخل آسانسور جان سپرد.

 

ادامه بررسی ها به سرنخی رسید که نشان می داد دختر جوان به همراه  دختر یکی از بستگانش و از شهر  دیگری به مشهد آمده است. بنابراین تحقیقات برای شناسایی هویت وی در حالی ادامه یافت که از دختر دیگر خبری نبود.

 

جسد این دختر که کفش های ساق دار طرح کتانی به پا داشت برای تعیین علت  دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت ولی تحقیقات اولیه مقام قضایی بیانگر آن بود که  دختر ۲۰ ساله با خوردن مقداری قرص و قبل از رفتن به منزل مسکونی مذکور دست به خودکشی زده است بنابراین بررسی شماره تلفن های گوشی هوشمند دختر جوان آغاز شد تا این که کارآگاهان به شماره مادر این  دختر که نام مستعارش «دنیا» بود ، دست یافتند.

 

وقتی کارآگاهان اداره جنایی با مادر او تماس گرفتند و سعی کردند ماجرای مرگ «دنیا» را به گونه ای بیان کنند که زن میان سال دچار شوک نشود، او از آن سوی خط گفت: دخترم  مرده! کارآگاه پرسید: چرا چنین تصوری داری؟زن میان سال ادامه داد: او از یک سال قبل و با این بهانه که می خواهد در مشهد کار کند، از خراسان شمالی به مشهد رفت ولی از چند روز قبل حتی پاسخ تماس هایم را نیز نمی داد! 

  در همین حال کارآگاهان از وی خواستند تا برای طی مراحل قانونی و تحویل جسد دخترش به مشهد بیاید اما آن زن ادامه داد: ۱۵ سال قبل از همسرم طلاق گرفتم و با فرد دیگری ازدواج کردم اما همسر اولم نیز فوت کرده است و من هم جسد دخترم را نمی خواهم، خودتان هر طوری که امکان دارد پیکرش را دفن کنید!  شناسنامه و کارت  ملی او نیز همراه خودش بود و ناپدری او نمی تواند به مشهد بیاید!

 تحقیقات درباره ماجرای مرگ مشکوک این دختر جوان درحالی از سوی کارآگاهان و با صدور دستورات ویژه قضایی ادامه دارد که بررسی پیامک های ارسالی از سوی دختر جوان نیز نشان می دهد او با خوردن قرص دست به خودکشی زده است!

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.