سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت هپکو ، روز گذشته کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر شریعتمداری وزیر و معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون اقتصادی استانداری مرکزی، معاون وزیر کشور ، معاون وزیر کار ، معاون دادستان کل کشور ، رئیس سازمان خصوصی سازی، نمایندگان بانک‌ها و مسئولان مربوطه تشکیل و مسائل و مشکلات شرکت هپکو به صورت ویژه در این نشست بررسی شد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست گفت : رسیدگی فوری به وضعیت این شرکت، تعیین تکلیف مدیریت و پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل و واگذاری شرکت به سهامدار دارای اهلیت و منابع مالی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.      

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی در خصوص مصوبات این جلسه گفت: با پیشنهاد استاندار مرکزی و تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت مقرر شد تا هفته آینده سازمان خصوصی سازی نسبت به پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل شرکت هپکو اقدام کند.         

وی گفت : همچنین با توجه به اختیار مالکانه ۶۰/۷ درصدی سازمان خصوصی سازی ، تا زمان تعیین وضعیت مشتری و سهامدار جدید بر اساس تکلیف وزیر صنعت ، این سازمان راساً مدیریت شرکت هپکو را بر عهده داشته باشد.

فرخی خاطرنشان کرد: در این نشست پیشنهادات و راهکارهایی جهت بهبود شرایط این شرکت به سازمان خصوصی سازی ارائه شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.