شرکت موتورولا اعلام کرد گوشی هوشمند Moto G برای کشور آمریکا به صورت قفل نشده و با حافظه داخلی ۸ گیگابایتی ۱۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و مدل ۱۶ گیگابایتی آن هم ۱۹۹ دلار قیمت دارد. شرکت موتورولا گوشی هوشمند کاملی را روانه بازار کرده است که ضمن داشتن همه قابلیت‌های مورد نیاز کاربران با یک‌سوم قیمت گوشی‌های هوشمند پیشرفته در بازار فروخته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار نیوز، این شرکت در وبلاگ رسمی خود توضیح داده است که گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی 5/4 اینچی دارد و به پردازنده چهار هسته‌ای Qualcomm مجهز شده است.
روی این گوشی هوشمند نسخه ۳/۴ سیستم‌عامل آندروید نصب شده است و به گفته موتورولا، کاربران از ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی به صورت رایگان می‌توانند
Android ۴.۴ KitKat را روی آن نصب کنند. این گوشی هوشمند Moto G نام دارد فروش آن از هفته جاری در کشور برزیل و برخی کشورهای اروپایی آغاز شده و قرار است طی چند هفته آتی در آمریکای لاتین، اروپا، کانادا و آسیا وارد شود. همچنین پیش‌بینی شده است که این محصول از ماه ژانویه در آمریکا، هند، خاورمیانه و دیگر کشورهای آسیایی هم عرضه می‌شود. شرکت موتورولا اعلام کرد که گوشی هوشمند Moto G برای کشور آمریکا به صورت قفل نشده و با حافظه داخلی ۸ گیگابایتی ۱۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و مدل ۱۶ گیگابایتی آن هم ۱۹۹ دلار قیمت دارد.