شرکت حمل و نقل بین المللی چیست؟

شرکت حمل و نقل بین المللی در اصل به شرکت هایی اطلاق می شود که محمولات صاحبان کالا را تحت پوشش عملیات لجستیک حمل و نقل یا ترانزیت کالا قرار می دهند. این شرکت ها با حضور در بنادر، مناطق مرزی و گمرکی، فعالیت های کریری، فورواردی و مراحل قانونی حمل کالا را برای مشتریان به سرانجام می رسانند. برای ارائه این خدمات از ۴ روش لجستیک زمینی، دریایی ، هوایی و ریلی استفاده می شود.

خدمات کمپانی های حمل و نقل محدود به ارسال کالا در مقصد نمی باشد. این سرویس ها علاوه بر حمل کالا، خدمات انبارداری، تخلیه و بارگیری، تشریفات گمرکی و حمل محموله با شرایط خاص را نیز ارائه می دهند. خدمات شرکت ها در حوزه ترانزیت شامل بار کانتینری، واردات و صادرات از جمله خدمات صادرات هفتگی، خرده بار، حمل و نقل چندوجهی یا ترکیبی، حمل کالاهای پروژه و کالاهای نمایشگاهی، بسته بندی، عملیات گمرکی و ترخیص، سرویس های مناطق آزاد، بیمه کالا، مشاوره و غیره می باشد.

transport

تجارت کالای صنعتی، کشاورزی، الکترونیکی، مصرفی، خوراکی و غیره فقط از طریق سیستم حمل و نقل قابلیت گسترش در مناطق مختلف را دارد . برای مثال حمل مواد سوختی یا ترانزیت سوخت و محصولات نفتی از سخت ترین و پر ریسک ترین انواع حمل و نقل می باشد. این نوع حمل کالا اغلب از روشهای حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی انجام می شود.

این خدمات و سرویس ها طبق مقررات و ضوابط خاصی انجام می شوند. جابجایی مواد سوختی باید تا حد امکان توسط وسایل نقلیه مسقف انجام شود تا از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش مستقیم باران در امان باشد. در این خصوص شرکت های حمل و نقل بین المللی برای ترانزیت محموله های سوختی می بایست جهت هماهنگی و تعیین مسیر تردد از مبدا به مقصد، به سازمان مذکور مراجعه کنند و ضمن ارائه در خواست کتبی به همراه اظهار نامه صاحب کالا، مجوز و مسیر عبور مواد خطرناک را دریافت نمایند.

رعایت تمامی این نکات باعث دریافت سالم و به موقع کالا در مقصد خواهد شد که خود نیازمند تخصص می باشد.

truck-train

خدمات حمل و نقل میهر

خدمات سرویس حمل و نقل میهر با بهره گیری از بهترین و گسترده ترین منابع و دانش فنی لازم در خصوص حمل و نقل بین المللی آماده عقد قرارداد و حمل انواع محموله های صادراتی و وارداتی می باشد. این شرکت با تجربه در امر حمل زمینی، دریایی و هوایی و همچنین ترخیص کالا، با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای تمامی خدمات تعریف شده در ارتباط با امور حمل و نقل بین المللی و بازرگانی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت سرعت حمل، اطمینان، رازداری و قیمت رقابتی را سرلوحه تمامی امور خود برای مشتریان در نظر گرفته تا همکاری و رضایتمندی دراز مدت را برای مشتریان به ارمغان آورد.

این سرویس آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در زمینه حمل و نقل جاده ای، حمل بار با قطار، حمل بار هوایی و کشتیرانی و یا ترکیبی از آنها و همچنین امور صادرات و واردات، ترانزیت، گمرکی، بسته بندی، لجستیک و انبارداری می باشد و ثبت سفارش کلیه خدمات بر روی وبسایت www.mihershop.com آماده خدمت رسانی به صاحبان کالا، تجار و بازرگانان می باشد.

 این شرکت انتقال دهنده و پیشرو در مالتی مودال کالا می باشد و دارای شبکه جهانی بیش از 1000 مرکز خدمات در 140 کشور می باشد. ارزش های بنیادی سرویس حمل و نقل میهر مشتری مداری، صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان، ارائه خدمات یکپارچه، تضمین کیفیت حمل کالا و قیمت و کیفیت رقابتی می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.