نخستین قرعهکشی کمپین «هفتههای میلیاردی» جشنواره تابستانی کیش با حضور گردشگران و کیشوندان برگزار و سید جواد بشیری نخستین جایزه یک میلیارد تومانی را به خانه برد.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تمرکز بر گردشگری رویدادمحور و اجرای بستههای حمایتی و تشویقی قیمتی برای گردشگران، سیاست سازمان برای احیای گردشگری کیش است.
با هدف افزایش جذابیت سفرهای داخلی، ارتقای برند گردشگری کیش و حمایت از فعالان اقتصادی جزیره، بیستوهشتمین جشنواره تابستانی کیش از دهم مرداد ۱۴۰۴ آغاز میشود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هدفمان تبدیل کیش به مقصدی چهارفصل با تجربههای منحصربهفرد است؛ این طرح بلندپروازانه میتواند الگوی جدیدی برای صنعت گردشگری کشور باشد.