شماره روزنامه ۵۹۸۸
|

  • برای دریافت قیمت لحظه ای قیر صادراتی ایران کلیک کنید + توضیحات

    قیر یکی از مهمترین مواد در زیرساخت‌های هر کشوری است. ما با قیر جاده‌ها را می‌سازیم و برای بام‌های‌مان عایق‌های ضد آب تولید می‌کنیم. خیلی از محصولات قیری که در صنایع راه و جاده‌سازی استفاده می‌شوند توسط شرکت‌های تولید فرآورده‌های نفت و پتروشیمی به بازار عرضه می‌شوند.
  • چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مستطیل شکل

    فراتر از نوع مبلمان، آنچه دکوراسیون داخلی خانه را حرفه‌ای و جذاب می‌سازد، نوع چیدمان وسایل است. در یک پذیرایی مستطیل شکل مبل و میز ناهارخوری را به روش‌های مختلفی می‌توانید بچینید. انتخاب هر مدل چیدمان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و هر‌کدام به نوبه خود دکوراسیون پذیرایی را جذاب و چشم‌نواز می‌کنند.
  • نهال گردو اصلاح شده فقط ۵۰ هزار و میوه ۲۰ الی ۳۰ هزار

    نهالستان مجوز دار و معتبر طبیعت سبز با مدیریت حمید محرمی یکی از نهالستان های با تجربه در کشور بوده که با تولید سالانه بیش از یک میلیون نهال از تولید کنندگان بزرگ نهال در کشور است.
  • عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) چیست؟

    بلوغ صنعت کریپتوکارنسی منجر به ایجاد عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) شده است، که یکی از رویکردهای خلاقانه جذب سرمایه است.
  • شیائومی و سامسونگ، دو غول بازار گوشی ایران

    با گسترش فناوری و تکنولوژی، استفاده روزمره از تلفن‌های همراه هم زیاد شده است. همین امر سبب شده تا تنوع تولید گوشی‌ها به‌لحاظ ساختاری و عملکردی بالاتر برود.
  • خرید دنا پلاس خشک از بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودرو

    دنا پلاس یکی از محبوب‌ترین خودروهای داخلی است که توانسته دل پیر و جوان را ببرد. این خودرو از معدود خودروهای اتوماتیک و ۶ دنده داخلی است و ظاهری شیک و نسبتاً به‌روز دارد که این موارد در استقبال از آن بی‌تاثیر نبوده‌اند.
  • فروش فوق العاده نهال گردو ژنوتیپ ۷ تنها به قیمت ۷۵ هزار تومان

    یکی از بهترین نهال هایی که می توانید برای یک ساله پولدار شدن در باغستان خود بکارید، گردو ژنوتیپ ۷ بذری است. این نهال برای نخستین بار در کل جهان در نهالستان رویال نهال تولید شده است و تنها توسط همین نهالستان هم به فروش می رسد. این نهال از جمله نهال های پایه بذری است؛ اما این امر هیچ تأثیری بر باردهی فوق العاده بالای این نهال و کیفیت آن ندارد.
  • برای سرمایه گذاری در بورس از کجا شروع کنیم؟

    اگر بلند پرواز هستید و قدرت ریسک‌پذیری بالایی دارید، با روش‌های سرمایه گذاری در بازار جهانی فرصت‌های خوبی خواهید داشت. با سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی بجای ریال، سود شما به دلار خواهد بود! با این پیشنهاد شوکه نشوید و دست و دلتان نلرزد، تریدرها هم تا پیش از شروع به فعالیت در بازار بورس و ارزدیجیتال، بهترین روش سرمایه‌گذاری را باز کردن حساب بلند مدت بانکی می‌دانستند!
  • زیبایی لبخند چقدر هزینه دارد؟

    زیبایی دندان ها و داشتن لبخندی درخشان یکی از موضوعات مهم در عصر حاضر شده است. زیبایی دندان ها تاثیر بسزایی در ارتقای اعتماد به نفس افراد دارد، به همین خاطر بسیاری از افراد حاضر به هزینه کردن در این راستا هستند.
  • تولید ۴.۵میلیون حلقه انواع تایر رادیال سواری در کویرتایر

    مدیرعامل شرکت کویرتایرگفت:با همت وتلاش شبانه روزی کارکنان والاهمت، سال گذشته بیش از ۴ میلیون و۴۵۰ هزار حلقه انواع تایر سواری در این کارخانه تولید و روانه بازار مصرف شده است.
  • موندراپ، گران ترین نهال انگور در دنیا

    برخلاف تصور بسیاری از باغداران یکی از مهم ترین گونه های انگور که بیشتر برای صادرات کاشته می شود، در مناطق سردسیر و کوهستانی به عمل می آید. انگور موندراپ که با نام های بلک ویلیام و سوییت شاپر هم معروف است، بومی ایران نبوده؛ ولی در سال های اخیر و به دلیل اصلاحات انجام شده بر روی آن، قابلیت کاشت در اغلب نقاط سردسیر کشور را دارد.
  • جای خالی قانون در تبادل رمزارزها

    چند سالی است که با رونق‌گرفتن معاملات رمزارزها در تمام جهان، فعالیت‌های مربوط به مبادلات آن به داخل کشورمان نیز گسترش یافته است و سکوهای مبادلات ارزی از‌لحاظ کمّی و کیفی رشد چشمگیری کرده‌اند. با‌این‌حال، همچنان برای این فعالیت‌ها مجوز رسمی صادر نشده است.
  • فیشینگ ارز دیجیتال چیست؟ انواع Phishing و نحوه جلوگیری از آن

    تعداد کلاهبرداری‌های مالی تقریباً بی‌پایان است، اما این رقم زمانی افزایش پیدا کرد که ارزهای دیجیتال یا رمزارزها نیز وارد عرصه شدند.
  • فروش صنوبر ۲ الی ۳ متری فقط به قیمت ۱۵ هزار تومان

    اگر به دنبال یک فرصت تجاری پر سود هستید، این فرصت باقی مانده برای کاشت نهال صنوبر را از دست ندهید. در هر جای این کره خاکی که باشید می توانید به راحتی و بدون کوچک ترین نگرانی این نهال جادویی و پر درآمد را کشت کنید.
  • فروش ارقام نهال گردو پربار و زودبارده با قیمت استثنایی

    امروزه با توجه به اهمیت باغبانی و کشاورزی در زندگی ما، انتخاب نهال های با کیفیت و مناسب برای کاشت انواع محصولات بسیار حائز اهمیت است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر