شماره روزنامه ۵۹۹۴
|

  • فهرست بهترین هتل های میلان

    میلان یکی از شهر‌های معروف دنیا درزمینه صنعت مد است. هتل‌های لوکس فراوانی در میلان هستند که بهتر است قبل از سفر آنها را بررسی کنید.
  • فروش ویژه نهال صنوبر نیگرا فقط به قیمت ۱۳ هزارتومان با تضمین گیرایی

    این روزها نهال صنوبر به یکی از محبوب ترین نهال های غیر مثمر در کشور ما تبدیل شده است که علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، سودآوری بسیار بالایی با خود به همراه دارد. تمامی کاربردهای نهال صنوبر اقتصادی است و به جذب ثروت و سرمایه کمک می کند. رویال نهال بزرگ ترین نهالستان تولید کننده صنوبر در غرب کشور است و این نهال را تنها با قیمت ۱۳ هزار تومان عرضه کرده است.
  • کارآفرینی و کسب درآمد از دستگاه های میوه خشک کن

    جهت راه‌ اندازی یک کسب و کار پردرآمد مبتنی بر تولید میوه‌های خشک شده ابتدا باید یک دستگاه میوه خشک کن مناسب تهیه نمایید. سپس مواد اولیه مورد نیاز مانند میوه‌ها، پاکت‌های بسته‌ بندی به منظور برچسب گذاری را آماده کنید. پس از آن از طریق بازاریابی و تبلیغات مناسب می‌توانید کسب و کار خود را معرفی کرده و برای فروش محصولات خود را به بازار عرضه نمایید. البته این روزها علاوه بر فروش حضوری می‌توانید از طریق فضای مجازی مشتریان بسیاری را جذب نمایید.
  • سری پوکوی شیائومی بهتر است یا ردمی؟

    مقایسه ۲ سری از گوشی‌های شیائومی، پوکو و ردمی سبب می‌شود تا شما انتخاب بهتری در خرید این مدل گوشی‌ها داشته باشید. هر ۲ این برندها دارای امکانات عالی و قیمتی مناسب هستند.
  • آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

    رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و آموزش، یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای ورود به این بازار است.
  • ۴ ارتوپد موفق در کشور

    یک متخصص ارتوپد موفق، کسی است که در زمینه تخصصی خود عملکرد برجسته‌ای داشته و به عنوان یک متخصص توانمند شناخته شود.
  • فرودگاه جدید استانبول کجاست و چه امکاناتی دارد؟

    فرودگاه جدید استانبول، که به عنوان فرودگاه بین‌المللی استانبول نیز شناخته می‌شود، بزرگترین فرودگاه در ترکیه و یکی از بزرگترین فرودگاه‌های جهان از نظر ظرفیت مسافر است.
  • خدمات رایگان استانبول برای توریست ها

    استانبول، شهر مساجد باشکوه، بازارهای پر جنب و جوش و مناظر خیره کننده، مقصدی ایده‌آل برای گردشگران با هر بودجه‌ای است. در حالی که بسیاری از جاذبه‌های مشهور این شهر نیازمند پرداخت ورودی هستند، خبر خوش این است که فرصت‌های زیادی برای لذت بردن از استانبول بدون صرف هزینه وجود دارد.
  • آشنایی با دیزنی لند دبی اولین هتل پارک دیزنی در خاورمیانه

    دیزنی لند دبی به عنوان یکی از بهترین مقاصد تفریحی در دبی شناخته می‌شود که بخشی از پارک‌های اند ریزورت دبی است. این پارک یکی از شش پارک تفریحی در ترکیبات دبی پارکس اند ریزورتس یا به‌اختصار TATWEER است. دیزنی لند دبی از بخش‌های متنوعی تشکیل شده که با انواع سلیقه‌ها سازگار است؛ به همین دلیل هر سال گردشگران بسیاری برای بازدید از این پارک به دبی سفر می‌کنند.
  • رزرو هتل آنکارا اطراف سفارت کانادا

    سفر به شهر آنکارا دومین شهر بزرگ استانبول دو مزیت را برای شما در پیش رو دارد. از یک‌سو می‌توانید با سفر به این شهر کارهای تجاری و اداری خود را دنبال کنید و از سمت دیگر به گشت‌وگذار در زیباترین شهر توریستی بپردازید.
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید

    نتایج ارزیابی برترین کارگزاری‌ها در سال ۲۰۲۴ از سوی فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) اعلام شد و کارگزاری مفید با کسب مقام نخست، نشان طلای بازارهای سهام را دریافت کرد.
  • آشنایی با سیستم‌های اتوماسیون صنعتی زیمنس

    زیمنس که با نام بین‌المللی SIEMENS در جهان شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین و مشهورترین شرکت‌های صنعتی حال حاضر در دنیا است. این شرکت متعلق به کشور آلمان بوده و محصولات متنوعی در حوزه تجهیزات اتوماسیون صنعتی دارد.
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت

    احتمالاً با خواندن جمله بالا تصور می‌کنید که با یک طرح لیزینگی دیگر مواجه شده‌اید؛ اما طرحی که قرار است در مورد آن صحبت کنیم با سایر طرح‌های فروش اقساطی خودرو تفاوت دارد و توصیه می‌کنیم که این مقاله را حتماً تا انتها بخوانید.
  • راهنمای صفر تا صد خرید سرور مجازی برای میزبانی وب سایت

    آیا برای ارتقای عملکرد وب سایت خود به سطح بعدی آماده هستید؟ در چشم انداز دیجیتال امروزی، داشتن یک وب سایت قابل اعتماد و کارآمد برای مشاغل و افراد بسیار مهم است. یکی از مهم ترین عوامل موثر در موفقیت یک وب سایت، محیط میزبانی آن است.
  • عمل اسلیو راهی ایمن برای لاغری یا خطری برای سلامتی؟

    این روزها، مفهوم زیبایی و ظاهر جسمی به عنوان یک اصل مهم در جوامع مختلف، به شکلی فزاینده مورد توجه قرار گرفته است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر