طلایی ترین ارزهای دیجیتال برای سود بلند مدت در 2021

 فضای ارزهای رمزنگاری شده در هر دو جهت نوسانات زیادی را به خود اختصاص می دهند، هم سودهای باورنکردنی و هم ضررهای وحشتناک را برای سرمایه گذاران خود ارائه می دهند.

در این مقاله ما بر روی سوالاتی تمرکز خواهیم کرد تا به شما کمک کنند دیدگاه خود را در مورد سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری و یا ارزهای دیجیتال برای سود طولانی مدت بدست آورید.

در مقایسه با سهام سنتی (بورس)، ارزهای رمزپایه بسیار بی ثبات هستند و از سرمایه گذاران باید خود را برای انواع چالش ها و ضرر های غیرقابل پیش بینی آماده کنند. فروش و استرس از دست دادن سرمایه همیشه در دراز مدت تاثیر بسزایی ندارد و با حرکت های سریع بازار، باید نگاه واضح تری نسبت به آن داشت.

آیا بیت کوین می تواند ارز رمزنگاری شده ای برای سود طولانی مدت باشد؟

سقف ذخیره سازی بیت کوین ۲۱ میلیون BTC است که به دلیل امنیت شبکه، به ماینرها سود می دهند. هر چهار سال یا بیشتر، نرخ عرضه به نصف کاهش می یابد و باعث می شود BTC با گذشت زمان کم و زیاد شود.

بیت کوین تنها ارز دیجیتال با این نوع کاهش دوره ای عرضه نیست. آلت کوین های مختلف دیگر نیز از این شرایط مهم و زیان آور در زمان عرضه پیروی می کنند. از آنجایی که فقط تعداد محدودی از بیت کوین وجود خواهد داشت، ممکن است باعث از بین رفتن سرمایه ی خریداران بیت کوین شود.

ارزهای رمزپایه پیشنهادی ارزشمند ارائه می دهند که شما می توانید مقادیر کمی سرمایه گذاری کرده و سودهای کلانی کسب کنید، اما این بدان معنا نیست که هیچ خطری در این زمینه وجود ندارد. در حقیقت، بیشتر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال با تنوع بخشیدن به اوراق بهادار خود به دارایی های متعدد، خطر را به حداقل می رسانند.

بیت کوین و ایلان ماسک

در چه ارزهای رمزپایه ای باید بلند مدت سرمایه گذاری کنم؟

برای سرمایه گذاری های طولانی مدت، بسیاری از مشتریان تصمیم می گیرند که با استفاده از سرمایه بازار، به ارزهای برتر مانند بیت کوین، ریپل و اتریوم، پایبند بمانند. این امر به شما ایده خوبی در مورد افکار عمومی جامعه می دهد و شما را برای سرمایه گذاری بهتر و برتر در ارزهای دیجیتال سوق می دهد. دانستن این مسئله نیز مهم هست که قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در آن، شناخت این صنعت نوپا بسیار اهمیت دارد.

برخی از رمزهای جدید که با سرعت زیادی وارد بازار می شوند و طی تجزیه و تحلیل های بازار سریعاً سود زیادی برای سرمایه گذاران کسب می کنند و با رشد مداوم در طول زمان نشان می دهد که دارایی ارزشمندی برای بازار رمزارزها است. این صنعت جدیدی است که می تواند در آینده ارزشمندتر باشد. اما ممکن است وسوسه انگیز باشند و خصوصاً برای سرمایه گذاران بلند مدت فلج کننده شود. در نظر گرفتن ریسک و خطرات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بعنوان بازار غیر متمرکز مسئله ای مهم برای سرمایه گذاران است.

چگونه می توان فهمید که ارز رمزنگاری شده ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد؟

سرمایه گذاری در هر چیزی تجزیه و تحلیل را القا می کند. برای سرمایه گذاری های بلند مدت، سرمایه گذاران از سه روش اصلی برای ارزیابی روند صعودی و ریسک یک دارایی خاص استفاده می کنند. تجزیه و تحلیل بنیادی ارزش ذاتی یک رمز را در زمینه بازار فعلی و چشم انداز آن ارزیابی می کند.

اکثر پروژه ها قبل از فروش توکن راهنمای کامل آن را چاپ می کنند و مطالعه این سند می تواند دید عمیق تری راجع به آنچه دارایی پیشهاد می دهد را ارائه دهد. اطمینان حاصل کنید که عوامل اقتصادی و سایر رویدادهای خاص این صعنت مانند عرضه بیت کوین را هر چهار سال به نصف کاهش دهید تا در این صعنت نوپا خسارات و ضررهای جبران ناپذیری را متحمل نشوید.

بیت کوین

چگونه از ارزهای دیجیتال سود کسب کنیم؟

هدف از هرگونه سرمایه گذاری کسب درآمد است و سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال می تواند سرمایه گذاری برای سود بیشتر باشد. معقول ترین رویکرد برای سود طولانی مدت برای اکثریت مردم ممکن است جمع آوری نمونه کارهای متنوعی از ارزهای رمزپایه و تعادل مجدد پرتفوی به صورت دوره ای باشد.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال چقدر خطرناک است؟

بازار ارزهای دیجیتال قابل پیش بینی نیست و میلیون ها سرمایه گذار را به سمت ورشکستگی سوق می دهند. هیچ راهی عینی و بدون ریسک برای سرمایه گذاری در هر چیزی وجود ندارد و فقط شهود و تجربه به شما کمک می کند تا با پیروزی نائل شوید. اینکه چقدر باید سرمایه گذاری کنید به میزان تمایل شما به سود یا به از دست دادن آن بستگی دارد و باید با تجزیه و تحلیل های تکنیکال و بنیادی به سمت ارزهای دیجیتال رفت.

برخلاف بازار سهام سنتی، هیچ نهاد متمرکزی وجود ندارد که مسئولیت از دست دادن سرمایه  را بر عهده بگیرد. تنها بلاکچین است که راه های هک و کلاهبرداری را در این صنعت کم کرده است، اما باید با برنامه ریزی و دانش کافی به سمت سرمایه گذاری در این بازار اقدام کرد.

صرف افزایش ارزش یک دارایی لزوماً به معنای ارزش هر چیزی نیست. از سایت های تقلبی گرفته تا اپلیکیشن های موبایلی، چیزهای زیادی برای یادگیری درک بهتر بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. اگر نتوانید ارزش رمز را تشخیص دهید نمی توانید از آن استفاده کنید.

آینده ارزهای دیجیتال چیست؟

سرمایه گذاری های ارز رمزنگاری شده می تواند در دوره های کوتاه مدت رشد چشمگیری داشته باشد، اما داشتن درک کامل از نحوه کارکرد یک پروژه قبل از به خطر انداختن هرگونه سرمایه ضروری است. سرمایه گذاری های کوتاه مدت ممکن است راهی آسان برای بدست آوردن سود سریع به نظر برسد، اما تجارت در مقیاس های زمانی کوتاهتر به تجربه، شهود و تفاوت های ظریف نیاز دارد.

بازارهای بی ثبات می تواند انواع احساسات را در معامله گران بی تجربه جرقه بزند، و آنچه ممکن است تصمیم صحیحی در لحظه به نظر برسد، اغلب می تواند شدیدا زیان آور باشد. این صنعت ممکن است نوپا باشد، اما در حال حاضر در مسیر پذیرش توسط مردم است. بنظر شما بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری دربلند مدت کدام ارز رمزنگاری شده است؟!

منبع: سایت اوکی اکسچنج

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.