به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، علاقه‌مندان و متقاضیان مسکن می‌توانند از طریق این برنامه اینترنتی که در بستر وب و با نشانی اینترنتی https:/ / ecoiran.com قابل دسترسی است تنها در ۲۰ دقیقه به آخرین اخبار و رویدادهای مهم در حوزه مسکن وساختمان به‌صورت تصویری دسترسی پیدا کنند.

شبکه اینترنتی اکو ایران وابسته به گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد»، هر دوشنبه شب از طریق برنامه متراژ، آخرین و تازه‌ترین تحلیل‌ها و اخبار کارشناسی درخصوص تحولات بازار مسکن در یک هفته گذشته، تحلیل‌های آینده‌نگر در این حوزه و موارد مهم و با اهمیت برای سرمایه‌گذاران، متقاضیان مصرفی و سایر علاقه‌مندان این حوزه را ارائه می‌کند.

در هفته‌های گذشته در برنامه متراژ، کارشناسان این برنامه با دعوت از صاحب‌نظران حوزه مسکن و ساختمان، نکات مهمی درخصوص بهترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن، وضعیت عرضه وتقاضای املاک مسکونی، رفتار خریداران و فروشنده‌ها، ضوابط ساخت‌وساز مسکن و تغییرات اعمال شده در هر کدام از این ضوابط، مالیات‌های بخش مسکن و تازه‌ترین قوانین و مقررات وضع شده در این حوزه یا تغییرات ایجاد شده در هر کدام از ضوابط ساختمانی و ملکی،جزئیات و اخبار مربوط به مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن و... ارائه کرده‌اند.این برنامه‌ها نیز از طریق آرشیو برنامه متراژ در سایت شبکه اینترنتی اکو ایران قابل دسترسی و مشاهده است.

علاقه‌مندان به مشاهده برنامه متراژ می‌توانند پس از ورود به سایت https:/ / ecoiran.com از طریق منوی تعریف شده در سمت راست سایت که در کنار لوگوی اکو ایران قرار دارد با انتخاب گزینه متراژ وارد سلسله برنامه‌های تهیه شده در این بخش درخصوص آخرین تحولات و تحلیل‌های هفته‌ای بازار مسکن شوند.علاوه بر تازه‌ترین برنامه تهیه شده در این بخش مربوط به همان هفته،آرشیو کاملی از برنامه‌های قبلی متراژ نیز با موضوعات مختلف برای علاقه‌مندان در دسترس است. در این برنامه‌ها چکیده‌ای از مهم‌ترین تحولات یک هفته گذشته بازار مسکن و ساختمان به تصویر کشیده شده و تحلیل‌های کارشناسی راجع به هر کدام از آنها قابل مشاهده است.این برنامه با هدف افزایش اطلاع‌رسانی در حوزه مسکن و کمک به آگاهی بخشی بیشتر در عرصه مسکن و ساختمان هر دوشنبه شب روی سایت شبکه اینترنتی اکو ایران قرارمی‌گیرد.

علاوه بر حضور کارشناسان حوزه مسکن در این برنامه، مسوولان بخش مسکن در دولت و سایر نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط با حضور در این برنامه به آخرین پرسش‌های متداول در این حوزه پاسخ داده و آخرین تصمیمات گرفته شده در حوزه مسکن وساختمان را شرح می‌دهند.

برنامه متراژ همزمان با راه‌اندازی شبکه اینترنتی اکو ایران از سال گذشته اقدام به ارائه آخرین اخبار و تحلیل‌های بازار مسکن به‌صورت تصویری کرده است.

655 copy