در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان فروش هلدینگ و شرکت‌های تابعه به‌صورت حضوری برای شرکت‌های مستقر در استان تهران و به‌صورت ارتباط تصویری با دیگر شرکت‌های گروه برگزار شد، برنامه‌ها و سیاست‌‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن در حوزه فروش و بازاریابی از سوی احمد هادی‌زاده، مدیر فروش گروه سرمایه‌گذاری مسکن ارائه شد.

 وی در این نشست گفت: در ابتدای راه برای ساخت یک ساختمان باکیفیت به نقشه نیاز داریم، برای فروش موفق نیز یک نقشه راه دقیق می‌تواند تیم فروش را به نتیجه قابل‌قبول نزدیک کند که این نقشه راه همان «طرح فروش» یا برنامه «بازاریابی و فروش» است.

هادی‌زاده افزود: بر همین اساس برای آمادگی برای اولین بازگشایی فروش در پروژه‌های ساختمانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به تدوین و ارائه این طرح نیاز داریم و به‌روزآوری آن در مراحل آتی و در حین عملیات فروش می‌تواند انحرافات را به حداقل برساند و اثربخشی برنامه را در طول اجرای آن تضمین کند. مدیر فروش شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن درباره این دوره، ادامه داد: این نشست باید منجر به هماهنگی با تمامی شرکت‌های تابعه در خصوص تولید این سند مهم توسط متولیان فروش شرکت‌ها شود تا پیش از بازگشایی فروش، این سند به تایید گروه سرمایه‌گذاری مسکن برسد تا از طریق آن بتوان سیاست‌ها و راهبردهای هلدینگ را در خصوص سبد سرمایه کل شرکت‌ها و واگذاری آن به مشتری برنامه‌ریزی کرد.