کنایه رئیس‌جمهور به سعید جلیلی و احمدی نژاد

رئیس جمهور با اشاره مذاکرات وین گفت: عجیب است نمی‌شود آدم بگوید من هم به فکر مردم هستم اما وقتی تحریم می‌خواهد برداشته شود گریه و زاری بکند و مرثیه بخواند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهاشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به مذاکرات وین گفت: حالا هم که می‌خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می‌خوانند. عجیب است نمی‌شود آدم بگوید من هم به فکر مردم هستم اما وقتی تحریم می‌خواهد برداشته شود گریه و زاری بکند و مرثیه بخواند. مرثیه خوانی برای زندگی مردم توام با روضه خوانی برای برداشتن تحریم قابل جمع نیست. اگر شما به فکر مردم هستید خوب است که ما تحریم را بر می‌داریم چرا انقدر شما ناراحت هستید چرا از وین ناراحت هستید وین یک شهر و کشور دیگر است. می‌گویند چرا وین را رها نمی‌کنید. وین یک مرکزی هست که در آنجا مذاکره می کنند.

>>>> بیشتر بخوانید؛   دستور مهم رهبر انقلاب درباره مذاکرات وین از زبان روحانی  

 وی تصریح کرد: این دولت چه بخواهند و چه نخواهند در هشت سال مذاکره ای نکرد الا اینکه موفق بیرون آمد شرایط این دولت با شرایط قبل فرق می‌کند. بعضی‌ها بودند نرفتند در مذاکره‌ای مگر اینکه قطعنامه‌ای علیه کشور گرفتند و آمدند. ما هیچ مذاکره ای انجام ندادیم مگر این که پایانش پیروزی بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.