ممکن است فکر کنید دیدن یک مرد که بین صندلی های هواپیما ایستاده است چندان جالب نیست اما درواقع اینگونه نیست.

 

 ظاهراً یک مرد به مدت شش ساعت در حالی ایستاده بود که همسرش روی صندلی های هواپیما خوابیده بود. این ماجرا افسانه نیست و واقعا حقیقت دارد. این تصویر توسط یکی از مسافران در توییتر به اشتراک گذاشته شده است که این مرد را ستایش می کند و می نویسد: "این مرد ۶ ساعت  تمام ایستاد تا همسرش بتواند بخوابد. الحق که این خود عشق است."

اما برخی مردم از آنچه دیدند شوکه شدند و بسیاری از کاربران توییتر از دیدن خودخواهی این زن تعجب کردند. حتی یک نفر نوشت که او یک همسر وحشتناک است. شخص دیگری گفت: "من در مورد ازدواج آنها قضاوت نخواهم کرد. اما من هرگز همسری نخواهم بود که از همسرم بخواهم ساعت ها بالای سر من بایستد."

دیگری اضافه کرد: "من نمی توانم اجازه دهم مرد من حتی ۱۰ دقیقه بایستد." برخی دیگر حتی واقعیت این عکس را زیر سوال بردند و خاطرنشان کردند که خطوط هوایی به مردم اجازه نمی دهد بی هدف در راهرو بایستند. یک نفر در این خصوص توضیح داد: "این عشق نیست. اصلا کدام شرکت هواپیمایی به کسی اجازه می دهد که در طول پرواز به مدت ۶ ساعت بایستد؟"

دیگران نیز شروع به مقایسه وضعیت با صحنه ناراحت کننده فیلم تایتانیک کردند که رز روی تکه درب قرار داشت و فضای کافی برای جک وجود داشت که به او بپیوندد اما این کار را نکرد و سپس جک جان باخت. این مرد، از دید بسیاری از افراد بی فکر و حتی لوس بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.