پائولو سرجیو در نشست خبری دیدار تیمش مقابل سایپا در جام حذفی، اظهار کرد: سال گذشته صنعت نفت موفق به صعود به نیمه نهایی شده بود و می‌خواهیم دوباره این خوشحالی را به هواداران بدهیم و برای رسیدن به این خواسته باید بهترین بازی را انجام دهیم، برای این کار آماده هستیم و می رویم برای کسب پیروزی در بازی فردا.

وی ادامه داد: بازی مقابل استقلال را مشاهده کردم و نقاط ضعف و قدرت را بررسی کردم، همیشه چیزهای بدی که در تیم من اتفاق می افتد، من مسئول آن هستم، در آن دیدار ما جنگیدیم با استقلال اما بر روی اشتباهات به این تیم باختیم و استقلال به جز گ های خود در نیمه اول، موقعیتی دیگری روی دروازه ما خلف نکرد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به کمبود نفرات در کادر فنی تصریح کرد: مشکل ما این نیست که دستیار ایرانی می‌خواهیم یا نه، من خوب می‌توانم با بازیکن ارتباط برقرار کنم، اما در آینده مشخص می شود که دستیار ایرانی نیاز دارم یا نه، اما بعضی هستند که فقط سیاهی‌ها را می‌بینند، اما من سفیدی‌ها را نیز می بینم.

سرجیو با بیان اینکه بازی ما مقابل نساجی در آبادان مرا مجاب کرد که می توانیم مقبل استقلال بجنگیم، من مربی نیستم که مربی و بازیکنان را بعد از باخت سرزنش کنم، افزود: دوست دارم همه چیز را شفاف با شما در میان بگذاریم، فراموش نکنیم که چطور در ابتدای فصل با چه شرایطی کار را شروع کردیم، بدون بازیکن، با شرایط بد دلار و بازیکنانی که گفته بودند ما کنار شما خواهیم ماند ولی با تحت تاثیر قرار گرفتن از برخی افراد، اینجا نماندند.

وی عنوان کرد: اگر شیما، مگنو، آگستو و ابراهیم زاده حفظ می شدند و شش بازیکن جدید لیک برتری جذب میشد و من زندگی راحت تری داشتم، واقعیت این است که بازیکنانی که دارم همین‌ها هستند و من همیشه از آنها حمایت می‌کنم، من بودن در اینجا را از کسی گدایی نمی‌کنم و فقط به صنعت نفت فکر می‌کنم نه خودم و از این شرایط خسته شده‌ام.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: افرادی هستند که کارهایی را سازمان دهی می‌کنند تا روز بازی علیه تیم ما شعار بدهند و جو را خراب کنند، به آنها می‌گویم که این تیم صنعت نفت آبادان است و با حضور خود از تیم و بازیکنان خود حمایت کنید تا این تیم دوباره در جمع چهار تیم نهایی جام حذفی قرار گیرد.

سرجیو با تاکید بر این موضوع که این تیم بسیار بزرگ تر از عیسی‌زاده و سرجیو است، از بازیکنان حمایت کنیم تا بتوانند بازی خوبی را فردا انجام دهند، گفت: اگر روزی این باشگاه مرا نخواست به اندازه‌ای که کار کردم پولم را می‌گیرم و از آبادان خواهم رفت، من برای ماندن التماس نمی‌کنم.

وی یادآور شد: اگر هواداری فردا بخواهد به تیم صنعت نفت بی احترامی کند، آدم احمقی است  چون این بازیکنانی هستند که ما داریم و برای ما هواداران بسیار مهم هستند و به آنها نیاز داریم، بعد از بازی با سایپا با هر نتیجه‌ای احترام می‌گذارم و خواهش می‌کنم از تیم خود حمایت کنند.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: قطعا بازی فردا تحت تاثیر لیگ برتر خواهد بود چرا که برنده این بازی با تمرکز بیشتری در لیگ شرکت می کند، همانطور که می دانید رویکرد لیگ با جام حذفی متفاوت است، من دوبار بازی سایپا را از نزدیک شاهد بودم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.