بنابر اعلام پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه با قطعی شدن پروازها، برنامه سفر کاروان سرخپوشان برای حضور در بازی رفت برابر کاشیما آنتلرز به شرح زیر اعلام شد:

سرخپوشان که فردا دوشنبه برنامه تمرین ندارند، با پرواز ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امارات به وقت تهران، راهی دبی خواهند شد و در هتل باشگاه ایرانیان اقامت می‌کنند.

این گروه شامل بازیکنان، اعضای کروات کادر فنی و عوامل همراه تیم خواهد بود و این در حالی است که یکسری از اعضای کادر فنی، سرپرستی و عوامل اجرایی که با پرواز دیگری راهی امارات می‌شوند، پس از توقفی پنج ساعته، راهی ژاپن خواهند شد.

سرخپوشان در جریان اقامت در امارات، روز سه‌شنبه یک جلسه تمرینی در دبی انجام می‌دهند و با پرواز ساعت دو بامداد به وقت امارات، دبی را به قصد ژاپن ترک می‌کنند.

پرواز پرسپولیس ۱۰ ساعته خواهد بود و با توجه به اختلاف ساعت، زمان بر زمین نشستن آنها، ۱۷:۲۵ دقیقه به وقت محلی اعلام شده است.

پرواز سرخپوشان در فرودگاه بین‌المللی ناریتا توکیو بر زمین خواهد نشست. ناریتا نام شهری در حومه شرقی توکیو و در مسیر شهر کاشیما است. اقامت تیم نیز در هتلی در همین شهر به نام «مای استیز پرمیر ناریتا» خواهد بود که فاصله آن تا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه سرخپوشان ۴۰ دقیقه اعلام شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از رسیدن به ژاپن با توجه به طول مسافت، در روز چهارشنبه تمرینی ندارد و تلاش اصلی کادر فنی و کادر پزشکی برای تطابق ساعتی بازیکنان خواهد بود.

سرخپوشان روز پنجشنبه تمرین خود را در زمین تمرین ورزشگاه شهر کاشیما انجام می‌دهند و روز جمعه هم که طبق قوانین، تمرین در ساعت برگزاری مسابقه و در زمین اصلی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه به وقت تهران دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را مقابل کاشیماآنتلرز ژاپن برگزار می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.