به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز عربی، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که جولیا سالازار نامزد انتخابات سنای ایالتی نیویورک و۱۳ زن دیگر از جمله خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال سخنگوی نخست ‌وزیر این رژیم را به آزار جنسی متهم کردند.

بعد از انتشار خبر آزار جنسی «جولیا سالازار» نامزد انتخابات سنای ایالتی نیویورک توسط سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، خبرها حاکی از آن است که او حداقل ۱3 زن دیگر را هم مورد آزار جنسی قرار داده است.

سالازار دختر ۲۷ ساله و نامزد انتخابات مجلس سنای ایالتی نیویورک روز گذشته از آزار جنسی خود توسط یکی از سخنگویان نتانیاهو خبر داد. به گفته وی،کیس ۵ سال قبل او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

سالازار نخستین بار این اتهام ها را در سال 2016 علیه سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح کرد. در آن زمان او در پیامی که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، گفته بود در سال 2013 در آپارتمان کیس در نیویورک مورد آزار جنسی قرار گرفته است. این اتهام ها در سال 2016 در رسانه‌های رژیم صهیونیستی مطرح شد، اما در آن زمان به هویت سالازار اشاره نشد.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سخنگوی نتانیاهو تمامی اتهام های مطرح شده از سوی سالازار را رد و اعلام کرده است در ملاقات آنها هیچ اجباری وجود نداشته است. پس از آنکه وب سایت دیلی کالر در تماس با سالازار  برای علنی کردن این اتهام ها او را تحت فشار قرار داد، وی مجبور به طرح این موضوع در رسانه‌ها شد.

روزنامه صهیونیستی 'تایمز اسرائیل' گزارش داد که حداقل ۱4 زن با آزار جنسی سخنگوی نتانیاهو روبه رو شده‌اند و از میان آنها دو نفر از جمله سالازار و 'شیندی رایس' خبرنگار روزنامه آمریکایی'وال استریت ژورنال' این موضوع را علنی کرده‌اند.

رایس در یک توئیت اعلام کرده که سخنگوی نتانیاهو، او را نیز مورد آزار جنسی قرار داده است.

روزنامه صهیونیستی 'تایمز اسرائیل' گزارش داد: در مجموع 14 زن ِیِس سخنگوی نتانیاهو را به رفتار نامناسب نسبت به خودشان و دیگر زنان متهم کرده‌اند.

طبق این گزارش، کیس دو ایمیل عذرخواهی به زنانی که مورد آزار جنسی قرار داده، ارسال کرده است ایمیل‌هایی که به رویت روزنامه صهیونیستی'تایمز اسرائیل' رسیده است.

سخنگوی نتانیاهو در واکنش به خبر این رسانه صهیونیستی باز هم موضوع آزار جنسی را تکذیب کرد و گفت :این اتهام‌ها کاملا گمراه کننده بوده و بسیاری از آنها کاملا نادرست است.