براساس نتایج منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شش محصول ایران خودرو با چهار ستاره کیفی بالاترین سطح کیفی موجود در محصولات ساخت داخل را از آن خود کردند.

به گزارش ایکو پرس، برمبنای نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دو بخش کیفیت ظاهری و عملکردی، شش محصول ایران خودرو با چهار ستاره کیفی سبد محصولات ایران خودرو را به لحاظ کیفی ارتقا دادند، بطوری که در گروه قیمتی بیش از یک هزار میلیون ریال پژو ۲۰۰۸ و سوزوکی گراند ویتارا و در رده قیمتی ۲۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریالی پژو۲۰۷ و پژو۲۰۷ اتوماتیک، تندر۹۰ پلاس و تندر۹۰ پلاس اتوماتیک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

همچنین درآخرین ارزیابی شرکت بازررسی، کیفیت و استاندارد ایران، وانت تندر۹۰، هایما اس۵، رانا، دنا پلاس، ۲۰۶ و ۲۰۶ اس دی از محصولات تولیدی ایران خودرو سه ستاره کیفی را به دست آوردند.

این گزارش نشان می دهد که روند ارتقای ستاره کیفیت محصولات ایران خودرو از سال ۹۴ تا ۹۷ حکایت از افزایش سطح کیفی محصولات و در نهایت افزایش ستاره های کیفیت را دارد و گروه صنعتی ایران خودرو با اجرای پروژه های کیفیت در زنجیره ارزش تولید محصولات، توانسته نتایج ارزشمندی کسب کرده و جایگاه محصولات خود نزد مشتریان و جامعه را ارتقا دهد.

گفتنی است درحال حاضر نزدیک به ۶۵ درصد از محصولات ایران خودرو دارای سطح کیفیت ۳ و ۴ ستاره هستند و هیچ یک از محصولات سواری این شرکت در سطح کیفی تک ستاره نیستند.

این شرکت با دارا بودن ۶ محصول چهار ستاره، ۶ محصول سه ستاره و ۶ محصول دو ستاره در میان خودروسازان داخلی از نظر کیفیت محصول سرآمد است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.