داریوش شجاعیان هافبک شیرازی و محسن کریمی مهاجم این تیم در نیم فصل دوم فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی پا دچار آسیب دیدگی شده و به ناچار پای مصدوم‌شان را به تیغ جراح سپردند. همچنین روزبه چشمی که در جریان یکی از تمرینات تیم ملی در روسیه از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شدید شد هم شرایط شرکت در تمرین را ندارد.

ظهر دیروز این سه بازیکن استقلال در کلینیک باشگاه استقلال حضور یافته و تمریناتی خاص را زیر نظر پزشک در کنار فیزیوتراپی انجام دادند. این در حالی است که گفته می‌شود مدافع استقلال مصدومیت خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی درمان می‌کند. چشمی بعد از بازگشت تیم ملی به ایران درمان خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی پیگیری می‌کند و امیدوار است بتواند هرچه زودتر به تمرینات برگردد.

طبق اعلام پزشکان تیم ملی روزبه چشمی باید ۶ هفته دور از میادین باشد که از این زمان ۲ هفته سپری شده و بنابراین او می‌تواند از یک ماه دیگر کارش را با استقلال آغاز و خود را برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

با توجه به اینکه چشمی این روزها مصدوم است و نمی‌تواند در تمرینات استقلال شرکت کند، فرشید باقری تنها هافبک دفاعی استقلال است که زیر نظر کادرفنی تمرین می‌کند و امیدوار است فصل آتی هم در ترکیب اصلی استقلال باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.