یحیی آل اسحاق در گفتگو با خبرآنلاین با تأیید صحبت های حداد عادل درباره مشکلات مالی جمنا و سخت شدن اداره این مجموعه به لحاظ اقتصادی گفت: این اتفاق افتاده چون جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اسپانسری ندارد که کمک کند. حالا افتادن به جان اعضا پولی جمع کنند تا با پول اعضا بتوانند تشکیلات را اداره کنند.

وی با بیان اینکه جمنا به مشکل مالی خورده است، درباره احتمال تعطیلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: تعطیل نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه گرفتن حق عضویت از اعضا سراسری خواهد بود، بیان کرد: این کار را از خود اعضای شورای مرکزی شروع کردند تا بعد به دیگران برسد و ببنیم اعضا چه کار می کنند.

وی درباره سطح بندی شدن اخذ حق عضویت در جمنا ادامه داد: فعلا هر کس در حد توانایی اش پولی می دهد. آقای حدادعادل واقع قضیه را گفت و خیلی صریح و راحت حرف زد. واقعا مشکل داریم. حالا انشاء الله خدا کمک کند و درست می شود.

آل اسحاق با بیان اینکه به حل مشکلات مالی در جمنا امیدواریم، گفت: الان هزینه های آنچنانی که وجود ندارد، فقط هزینه تشکیلات دفتر است، بالاخره مردم هم در استان ها و شهرستان ها باید خودشان فکری کنند. اسپانسر نداریم اما به حل مشکلات مالی امیدواریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.