زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از مصاف خانگی فردا شب (شنبه) شاگردانش برابر آلاوس در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا از تصمیم عجیب خود در بازی هفته گذشته کهکشانی‌ها برابر لگانس برای به میدان فرستادن دنی سبایوس در ۳۰ ثانیه پایانی بازی ابراز تأسف و تأکید کرد به هیچ عنوان با این بازیکن مشکلی ندارد.

زیدان گفت: من احساس بدی دارم و متأسفم. این را به سبایوس هم گفتم و خودم هم دوست ندارم که یک بازیکن را برای ۳۰ ثانیه و هیچ چیز به میدان بفرستم. او در این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیم ما نداشته است، اما با این وجود همیشه به کارش ادامه داد. سباسوس بازیکنی فوق‌العاده است و من دو گلی که در (نیم فصل نخست) مقابل آلاوس زد را از یاد نبرده‌ام. او همیشه برای تیم ما بازیکنی مهم خواهد بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها با اشاره به نارضایتی گرث بیل از تعویض شدنش برابر لگانس عنوان کرد: یک بازیکن همیشه منتظر فرصتی برای بازی کردن است و این شامل همه بازیکنان می‌شود نه فقط یکی دو تای آنها. می‌دانم که وضعیت برخی بازیکنان برای شما اهمیت ندارد، اما همان بازیکنان با اینکه هر روز تمرین می‌کنند، به ندرت فرصت بازی به دست می‌آورند و وضعیت‌شان برای من مهم است. برای من گرث بیل هم مانند دیگر بازیکنان است و می‌توانم روی همه آنها حساب کنم. چیزی که برای من اهمیت دارد این است که بازیکنانم هر روز تمرین کنند و تمرکز داشته باشند.

رئال مادرید برخلاف ابتدای فصل که شروع ضعیفی داشت، مدتی است که دوباره اوج گرفته و در لیگ قهرمانان اروپا هم تا آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی با حذف پاری‌سن‌ژرمن پیش رفته است.

زیزو در این خصوص هم اظهار داشت: کاملاً مشخص است که تیم ما الان با شخصیت‌تر بازی می‌کند و اینکه در شش بازی اخیر هم ۲۶ گل زده، آمار بسیار خوبی است. ما می‌خواهیم این روند خوب را حفظ کنیم.

رئال مادرید فردا از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران میزبان آلاوس خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.