محمدحسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری بانک مسکن-«هیبنا» با اعلام این مطلب افزود: مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در ایام باقی‌مانده از سال ۹۷ هیچ‌گونه محدودیتی در ارائه انواع خدمات سبد تسهیلات دهی در شعب بانک مسکن وجود ندارد. وی ادامه داد: بنابراین تمامی شعب بانک مسکن موظفند تمهیدات لازم را در روزهای پایانی سال برای انجام امور مرتبط با تشکیل پرونده تسهیلاتی متقاضیان شامل تسهیلات خرید، جعاله و... تا آخرین روز پایان سال را بیندیشند. همچنین برنامه‌ریزی لازم برای تسریع در امور شامل ارزیابی پرونده، اخذ استعلامات، صدور نامه‌های دفترخانه و حضور نماینده بانک در دفترخانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانند برای دریافت خدمات به شعب بانک عامل بخش مسکن در سراسر کشور مراجعه کنند، اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات تا آخرین روز از سال‌جاری یک اقدام و پیش‌بینی ویژه برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی به مشتریان نیز انجام شده است. مدیر امور اعتباری بانک مسکن تصریح کرد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته، سیاست‌های اعتباری سال آینده قبل از پایان سال تصویب و به تمامی شعب بانک مسکن ابلاغ خواهد شد، از این‌رو شعب بانک مسکن این امکان را دارند که از تاریخ پنجم فروردین ماه سال آینده تمامی خدمات تسهیلاتی را متناسب با سیاست‌های مصوب به مشتریان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه این اقدام ویژه می‌تواند به متقاضیان اخذ تسهیلات در ایام تعطیلات نوروز کمک زیادی کند، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته اخذ تسهیلات به دلیل عدم تصویب و ابلاغ سیاست‌های اعتباری در ابتدای سال جدید، به سهولت امسال امکان‌پذیر نبود اما مطابق با تصمیمات اخذشده قرار است این روند برای سال آتی تغییر کند و تمامی متقاضیان اخذ تسهیلات بتوانند از تاریخ پنجم فروردین ماه سال 98 به شعب بانک مسکن برای ارائه درخواست خود مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبر بانک مسکن-«هیبنا» مطابق با بخش‌نامه ارائه شده به تمامی شعب بانک مسکن تمامی تمهیدات لازم برای انجام امور مرتبط با تشکیل پرونده تسهیلاتی متقاضیان تا آخرین روز سال‌جاری و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تسریع امور مشتریان شامل ارزیابی پرونده‌ها، اخذ استعلامات، صدور نامه‌های دفترخانه‌ها، حضور نماینده بانک در دفترخانه به نحو مطلوب انجام خواهد شد. ضمن آنکه بر حسن اجرای این خدمات کنترل و نظارت‌های لازم انجام خواهد شد.