زین‌الدین زیدان در پی برتری ۳ بر صفر شب گذشته (پنحشنبه)‌ شاگردانش در خانه نومانسیا در  دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا‌ دل‌ری، با اشاره به اولین حضور ستاره ولزی تیمش در ترکیب اصلی تیم پس از چهار ماه و گلزنی در این دیدار از روی نقطه پنالتی گفت: خیلی مهم بود که ببینیم گرث بیل چه حسی دارد. در نهایت هم او یک ساعت بدون هیچ‌گونه مشکلی بازی کرد و به لحاظ جسمانی حس خوبی داشت. بیل پیش از این دیدار در چهار بازی به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده بوده و به مدت ۲۰ یا ۳۰ دقیقه بازی کرده بود. این اولین بازی بود که بیل از ابتدا در ترکیب بود و به استفاده از او به همین شیوه ادامه خواهیم داد. ما می‌خواهیم گرث به صورت مرتب بازی کند.  

زیزو که در این دیدار بیشتر از بازیکنان جوان خود استفاده کرد، ضمن تمجید از عملکرد آنها اظهار داشت: از عملکرد تیم راضی هستم و در پایان هم نتیجه خوبی کسب کردیم. بازی در خانه نومانسیا آسان نیست. آنها عالی بازی کردند و کار را برای ما دشوار کردند، اما در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدیم. خیلی از بازیکنانی که در این دیدار در ترکیب تیم بودند، اغلب خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کنند. در نیمه دوم کمی مشکل داشتیم، حتی زمانی که آنها ۱۰ نفره شدند. روی هم رفته از عملکرد تیم رضایت دارم. ما موفق به زدن سه گل شدیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم، بنابراین برای بازیکنانی که در این دیدار بازی کردند، خوشحالم.

سرمربی کهکشانی‌ها همچنین در تمجید از زننده گل سوم تیمش خاطرنشان کرد: بورخا بازیکن مهمی برای رئال مادرید است. هر موقع که بتوانم از او در ترکیب تیم استفاده خواهم کرد، اما با توجه به اینکه بازیکنان زیادی در ترکیب‌مان داریم، مایورال خیلی فرصت بازی پیدا نکرده است. بازیکنانی همچون بورخا باید صبور باشند، سخت کار کنند و هر موقع که فرصت بازی پیدا کردند باید برای تیم بجنگند.

زیدان در پایان با هشدار به شاگردانش در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانیم که بازی برگشتی هم در پیش است و تقابل دو تیم هنوز پایان نیافته است. ما باید در دیدار برگشت یک بازی جدی دیگر به نمایش بگذاریم، اما پیش از هر چیز باید استراحت کنیم و به فکر بازی یکشنبه (سلتاویگو در لالیگا) باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.