به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه برگزاری دربی هشتاد و پنجم استقلال و پرسپولیس، چند تن از چهره‌های هنری، این دیدار مهم و حساس را بنا بر علاقه‌مندی و ارزیابی خود از روند جدول لیگ‌برتر، پیش‌بینی کرده‌اند.در ادامه گفتگوی آنها را با خبرنگار ما بخوانید:

حمید عسکری: دربی ۸۵ مساوی می‌شود

حمید عسکری خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دربی 85 استقلال و پرسپولیس گفت: نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس مشخص نیست، چراکه نتیجه بازی دربی همیشه متفاوت بوده‌ است.

وی ادامه داد: ولیکن با توجه به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس نتیجه مساوی می‌شود، امیدوارم پرگَل باشد.

خواننده آلبوم موسیقی «خوشبختی» در خصوص تماشای دربی 85 عنوان کرد: روز بازی، با دوستانم دربی 85 را در خانه تماشا می‌کنیم.

وی به کری‌خوانی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: کری‌خوانی همیشه یکی از جذابیت‌های دربی است و به عقیده من بد هم نیست .

عسکری در پایان با اشاره به شرایط تیم استقلال و حضور شِفر مربی جدید این تیم، یادآور شد: اول فصل است و استقلال شرایط بهتری خواهد داشت، و به بالای جدول صعود می‌کند و پرسپولیس اُفت خواهد کرد، چراکه هرچه از شروع لیگ می‌گذرد نتایج و امتیازهای تیم پرسپولیس کمتر شده است.

 

علیرام نورایی: پرسپولیس با اقتدار دربی 85 را می‌برد

علیرام نورایی بازیگر سینما وتلویزیون در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دربی 85 گفت: دربی استقلال و پرسپولیس، غیر قابل پیش بینی است. اما همه شواهد گواه بر این است پرسپولیس تیم بهتری است.

وی درباره فرهنگ‌سازی تماشای این دو بازی بیان کرد: امیدوارم این فرهنگ‌سازی رقم بخورد و به خاطر بازی و رقابت، رفاقت را نابود نکنند.

نورایی در خصوص تماشای بازی دربی اظهار کرد: ترجیح می‌دهم بازی دربی را تنها ببینم.

سپند امیرسلیمانی: کری‌خوانی فقط در دو عدد ۴ و ۶ خلاصه شده‌ است

سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دربی 85 گفت: به عقیده من، پرسپولیس برنده این دربی است؛ البته احساس من این است که پرسپولیس روحیه بهتری برای این بازی دارد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» با اشاره به کری‌خوانی هواداران و فرهنگ‌سازی تماشای این بازی، عنوان کرد: این موضوع، مبحث پیچیده‌ای است که فقط می‌توانم به اصالت و ریشه دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کنم. تا امروز چندین افتخار کسب کرده‌اند و طرفداران بسیاری دارند. اما فقط کری‌خوانی در دو عدد ۶ و ۴ خلاصه شده است. در صورتی که این دو تیم اتفاقات بزرگی را رقم زدند که باید به آنها افتخار کنیم.

امیر سلیمانی در خصوص تماشای بازی خاطرنشان کرد: بازی استقلال و پرسپولیس را در خانه تماشا می کنم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.