دکتر سید محمد عباس‌زادگان مدیریت عامل بیمه نوین را پذیرفت

گروه بازار پول- دکتر سیدمحمد عباس‌زادگان، با تصویب هیات‌مدیره و تایید بیمه مرکزی ایران، مدیریت عامل بیمه نوین را بر عهده گرفت. به گزارش روابط‌عمومی بیمه نوین، دکتر سیدمحمد عباس‌زادگان که عنوان مدیر نمونه ملی و مدیریت عامل سازمان‌های بزرگی چون بیمه ایران و معاونت گمرک جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه کاری خود دارد، مدیریت این شرکت تازه تاسیس را پذیرفت. عباس‌زادگان، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس برجسته مدیریت است، ضمن آنکه در سال ۸۱ از سوی رییس‌جمهور و به هنگام حضور در بیمه ایران، به عنوان مدیر نمونه ملی برگزیده شد. به عقیده کارشناسان صنعت بیمه، در دوران تصدی سمت مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره بیمه ایران از جانب وی، این شرکت به موفقیت‌های فراوان اجرایی و عملیاتی دست یافت.

همچنین در دوره تصدی معاونت طرح و برنامه گمرک، ‌طرح ملی و عظیم آسیکودا با ابتکار و مدیریت وی طراحی و اجرا شد.

دکتر عباس‌زادگان، دارای تالیفات متعدد در حوزه مدیریت و دانش‌های مرتبط با آن است و آثار وی غالبا به عنوان کتب درسی این حوزه در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: بیمه نوین که در اواخر سال ۱۳۸۴ به عنوان آخرین شرکت بیمه بخش‌خصوصی تاسیس شده، در دوران کوتاه فعالیتش عملکرد موفقی از خود به جای گذاشته است. سهام این شرکت در اختیار سه گروه بانکی، مالی، صنعتی و ساختمانی است و بخشی از سهام آن نیز از طریق پذیره‌نویسی در اختیار عموم هم‌میهنان قرار گرفته است.