دانستن زمان مناسب خرید گوشی‏ هوشمند به‌خصوص پرچمداران، یکی از مهم‏ترین فاکتورهای خرید به‌شمار می‏آید. در ادامه مطلب شما را با ۴ گوشی‏ پرچمداری که نسل جدیدشان در راه هستند آشنا می‏کنیم که زمان مناسبی برای خرید آنان نیست. به گزارش جی‌اس‌ام، هنگامی که تصمیم به خرید یک گوشی پرچمدار می‏کنید خیالتان از بسیاری جهات نسبت به خرید یک گوشی میان رده راحت‏تر است دلیل اصلی آن هم وجود رقیب‏های کمتر نسبت به گوشی‏های میان رده در بازار است، اما یکی از مهم‏ترین نکاتی که حین خرید یک پرچمدار باید در نظر گرفت و اولین سوالی که باید به دنبال پاسخ آن بگردید این است: آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید است؟ پرچمداران هر برند معمولا سالی یک بار به‌روزرسانی می‏شوند و اکثر آنان طی یک بازه زمانی مشخص نسل جدیدشان به بازار می‏آید پس پیش‌بینی زمانی عرضه نسل جدیدشان کار دشواری نیست. دراین مطلب مشاوره خرید ۴ پرچمدار از برند‏های اپل، ال‏جی و نکسوس محصول مشترک هوآوی و گوگل را به شما معرفی می‏کنیم که وقت خرید آنان به سر رسیده است. توجه داشته باشید اگر مدت زمان دو الی سه ماه را صبر کنید هم قیمت پرچمداران کنونی به قیمت پایین‏تری دست پیدا خواهند کرد و هم نسل جدیدشان با قیمت مناسب به بازار می‏آیند.

iPhone 6s و iPhone 6s Plus

پرچمداران کنونی اپل، آی‌فون ۶اس و ۶اس پلاس نیز در روز‏های آخر سلطنت خود به سر می‏برند. طبق آخرین شایعات و گزارش‌های منتشر شده آی‌فون ۷ و ۷پلاس در تاریخ ۷ سپتامبر مصادف با ۱۷شهریور ماه معرفی می‏شوند و تاریخی که بتوان با قیمت به ثبات رسیده و مناسب در بازار کشورمان خریداری کرد در اواخر ماه آبان یا اوایل آذر ماه است. پیش‌بینی‏هایی که تاکنون از آی‌فون ۷ شده است حذف خطوط وسطی آنتن، جایگزین شدن اسپیکر استریو با درگاه هدفون جک ۵/ ۳ میلی‏متری، اضافه شدن تکنولوژی OIS به نسخه ۷/ ۴ اینچی، بهبود مشخصات سخت‏افزاری و رنگ‏ جدید Space Black یا Deep Blue است.

Nexus 6P

هوآوی به لطف همکاری با گوگل توانست با ساخت و تولید نکسوس ۶پی قدرت خود را به رخ همگان بکشید و انصافا نکسوس خوش دست و بی‏ نقصی را طراحی کند، اما گوگل گویا تصمیم گرفته امسال همکاری خود را با یار دیرینه‏اش یعنی اچ‏تی‏سی از نو آغاز کند و مسوولیت ساخت هر دو نکسوس جدید امسال را این شرکت دهد. نکسوسی که قرار است پا در کفش ۶پی کند و جایگزین آن شود Marlin نام دارد و با صفحه‏نمایش ۵/ ۵ اینچی وارد بازار خواهد شد. از بنچمارک‏های لو رفته از این گوشی می‏توان پیش‏بینی کرد پردازنده اسنپ‏دراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۴۵۰ از مشخصات بارز است.

V10

مدتی پیش ال‏جی اعلام کرد در تاریخ ۱۶ شهریور از V۲۰ به صورت رسمی رونمایی می‏کند. پس می‏توان به راحتی نتیجه گرفت زمان خرید V۱۰ به سر رسیده است. مشخصاتی که چندی پیش توسط یک منبع کره‏ای از وی۲۰ لو رفته شامل پردازنده اسنپ‏دراگون ۸۲۰، صفحه‏نمایش ۵/ ۵ اینچی با کیفیت فول‏ اچ‏دی، رم ۳/ ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/ ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسل، دوربین دوم ۸ مگاپیکسل، باتری ۴۰۰۰ میلی‏آمپر و درگاه USB-C است. وی ۲۰ اولین گوشی‏ است که با اندروید ۷ عرضه می‏شد و همچنین ال‏جی به تازگی اعلام کرده V۲۰ بهترین تجربه صدا و تصویر را برای دارندگان این گوشی فراهم می‏کند.