خبرگزاری میراث فرهنگی- دانشگاه علم و فرهنگ بعد از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی«سفرهای نوروزی بایدها و نبایدها» در صدد برگزاری نشست‌هایی برای بررسی نقش شهروندی در گردشگری است.
دانشگاه علم و فرهنگ بعد از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی«سفرهای نوروزی بایدها و نبایدها» در صدد برگزاری نشست‌هایی برای بررسی نقش شهروندی در گردشگری است. اولین نشست این مهم به منظور طرح مساله، 2 آذرماه با حضور استادان و دانشجویان گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.
عبدالرضا افتخاری عضو هیات مدیره انجمن علمی گردشگری کشور در این خصوص گفت: «این نشست اولین نشست از سلسله نشست‌هایی خواهد بود که رابطه بین شهروندی و گردشگری را بررسی می‌کند. در این نشست استادان و کارشناسان حوزه گردشگری به بررسی قوانین و راهکارهای موجود بین روابط شهروندی و گردشگری خواهند پرداخت. » او با اشاره به نقش شهروندی و تاثیراتی که در گردشگری می‌تواند داشته باشد بر لزوم تدوین قوانین و راهکارهای توسعه این حوزه تاکید کرد و گفت: «با توجه به توسعه گردشگری جوامع به این نتیجه رسیده‌اند که نقش شهروندی در رونق این حوزه بسیار تاثیرگذار است. از این رو انجمن علمی گردشگری بر آن شد تا به بررسی این هم بپردازد.» نشست شهروندی در گردشگری ۲ آذرماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد و حضور در این نشست برای عموم آزاد است.