آلبوم «کاسیت‌ها»

آلبوم «کاسیت‌ها» اثری از امید بهروزیان که شامل قطعاتی از موسیقی فولکلوریک سرزمین لرستان است منتشر شد. این آلبوم به‌صورت هم‌نوایی موسیقی الکترونیک و ساز کمانچه تنظیم و اجرا شده است.به گفته بهروزیان این آلبوم قسمتی از یک پروژه بزرگ است و قصد دارد در ادامه این نگرش را روی موسیقی فولک و نواحی بخش‌های دیگر ایران از جمله موسیقی نواحی کردستان، شمال ایران، نواحی جنوبی و دیگر نقاط کشور هم پیاده کند.

آلبوم جدید گروه «بمرانی»

در حالی دومین آلبوم رسمی گروه «بمرانی» در سالن چارسو رونمایی شد که حدود دو هزار نفر از طرفداران این گروه به آنجا آمده بودند تا در کنار هنرمندان و چهره‌های نام‌آشنا و محبوب موسیقی، تئاتر و سینما، تولد آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» را جشن بگیرند. آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» که در دو نسخه مویرگی و فروشگاهی در سراسر ایران منتشر شد، حاصل دو سال تلاش اعضای گروه بمرانی یعنی بهزاد عمرانی، مانی مزکی، جهانیار قربانی و کیارش و آرش عمرانی است و عمده مراحل ضبط این آلبوم نیز در استودیوی بمرانی انجام شده است. این آلبوم شامل ده قطعه با نام‌های پپرونی، تنهای تنها، گذشتن و رفتن پیوسته، گیسو، به من بخند، مامان، سرمست، تا کی؟ خیابونا و مردمی است که به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و توسط نشر «نوفه» روانه بازار شده و پخش آن را شرکت «هنر اول» برعهده دارد.

زمان انتشار آلبوم جدید سامان جلیلی

آلبوم جدید سامان جلیلی تا پایان سال منتشر می‌شود.هنرمندان زیادی در این آلبوم با سامان همکاری کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به کوشان حداد، معین راهبر، سعید شمس، فرشاد یزدی، هومن آزما و شجاعت شفاهی اشاره کرد. ترانه‌های این آلبوم هم سروده سید شهرام جلیلی و امید علیجانی است. این آلبوم شامل ده قطعه است و فضای متنوعی را برای مخاطب شکل می‌دهد. سامان جلیلی تاکنون دو آلبوم «پرتگاه» و «سقوط» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است.