اگر قصد خرید از اپ‌استور را دارید دست نگه دارید تا با برخی از بهترین‌های نرم‌افزاری ولی رایگان این بازار دیجیتالی آشنا شوید. اگرچه اخیرا اپ‌استور به‌دلیل پیروی از سیاست‌های جدید دولت آمریکا فروش برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی را ممنوع و متوقف کرده اما می‌توان گفت هنوز هم اپ‌استور یکی از بزرگ‌ترین مارکت‌های جهان است که برای دسترسی به جدیدترین نرم‌افزارهای مجازی کاربرد دارد. در ادامه شما با برخی از بازی‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی اما جدید و رایگان این بازار آشنا می‌شوید که ارزش خرید کردن از این بازار آمریکایی را دارد.

Paper Keyboard

اپلیکیشن خارق‌العاده Paper Keyboard با بیش از ۳ میلیون کاربر در سراسر جهان، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای تایپ مجازی برای سیستم‌عامل iOS به شمار می‌رود. برای استفاده از این برنامه کافی است تا فایل PDF موجود در نرم‌افزار را چاپ کرده و از آن به‌عنوان یک صفحه‌کلید برای گجت‌اپلی خود استفاده کنید. با قرار دادن گوشی در حالت افقی، دوربین آی‌فون یا آی‌پد شما فعال‌شده و با اسکن کردن کاغذ چاپی کیبورد، مقدمات تایپ سریع از طریق لمس کاغذ فراهم می‌شود. این اپلیکیشن قادر است تا از طریق الگوریتم‌های پیشرفته خود، حرکات انگشتان شما روی کاغذ را آنالیز کرده و پس از آن عبارات موردنظر شما را با سرعت بسیار بالا تایپ کند. علاوه بر قابلیت تایپ متن، بازی‌های فراوانی نیز درون نرم‌افزار Paper Keyboard قرار داده‌شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از حرکات دست خود در جلوی گوشی، بازی‌های مهیج این برنامه را نیز تجربه کنند. تمام کاربران آی‌فون ۴ و نسل‌های بعدی آی‌فون و آی‌پد می‌توانند این اپلیکیشن را دریافت کرده و با استفاده از یک کاغذ A۴ به‌صورت مستقیم و با حرکت انگشتان خود روی این کاغذ، متن‌های موردنظر را در گوشی تایپ کنند. پیشنهاد می‌کنیم نرم‌افزار Paper Keyboard که برای مدت محدودی در اپ‌استور رایگان شده است را از دست ندهید.

نیازمندی‌های استفاده از این اپلیکیشن:

سیستم‌عامل موردنیاز: iOS ۶.۰ یا بالاتر

سازگاری: آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ

حجم: ۵۷.۵ مگابایت

نسخه:۳.۱.۰

آخرین آپدیت: ۳۰ جولای ۲۰۱۵

سازنده: Gyorgyi Kerekes

Studio Music Player

اپلیکیشن ۶ دلاری Studio Music Player که به‌صورت کاملا رایگان عرضه شده است بی‌شک یکی از قدرتمندترین استودیوهای مجازی در اسمارت‌فون‌ها است. این نرم‌افزار می‌تواند صدای خروجی گوشی شما و سیگنال‌های ارسالی به هدفون را بهبود بخشیده و کیفیت پخش موزیک از گوشی و هدفون شما را به‌صورت شگفت‌انگیزی افزایش دهد. اغلب هدفون‌های گران‌قیمت با استفاده از موتورهای ویرایشگر صوتی و صاف کردن سیگنال‌های دریافتی برای کاهش نویزها و صداهای اضافی سبب افزایش کیفیت صدای خروجی و رسایی هر چه بیشتر آن می‌شوند. توسعه‌دهندگان حرفه‌ای و خلاق اپلیکیشن Studio Music Player توانسته‌اند با پیکربندی صحیح ابزارها و بهینه کردن این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل iOS، سیگنال‌های ارسالی از گوشی به هدفون را شناسایی کرده و با انجام عملیات نویزگیری و صاف کردن این سیگنال‌ها، سبب افزایش کیفیت و حجم صدای خروجی از گوشی شوند.

برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارتند از: امکان تنظیم اکولایزر بین فرکانس ۲۰ تا ۲۰,۰۰۰ هرتز، قابلیت تنظیم پهنای باند در محدوده ۰.۱ تا ۲ اکتاو، امکان نمایش متن آهنگ‌های دلخواه تنها با یک لمس، قابلیت افزودن افکت به آهنگ و تغییر سرعت پخش موزیک و تنظیم دستی بیس و سایر مشخصه‌های صوتی آهنگ‌ها به‌صورت حرفه‌ای است. یکی از ویژگی‌های برجسته نرم‌افزار Studio Music Player، قابلیت نمایش متن‌ موزیک است. با این ویژگی می‌توانید تنها با یک لمس ساده متن آهنگ خود را مشاهده کرده و از خواندن آن لذت ببرید. عملکرد این نرم‌افزار در رابطه با ویرایش و شخصی‌سازی آهنگ‌ها فوق‌العاده و بی‌نظیر است. پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از اپلیکیشن خارق‌العاده Studio Music Player به کالبد موزیک‌های موردعلاقه خود، روحی تازه ببخشید.

امکانات مورد نیاز:

سیستم‌عامل موردنیاز: iOS ۸.۰ یا بالاتر

سازگاری: آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ

حجم: ۲۱.۴ مگابایت

نسخه: ۱.۸.۳

آخرین آپدیت: ۰۷ جولای ۲۰۱۷

سازنده: Ivan Kovalenko

Drume

نرم‌افزار جالب Drume که در سبک موسیقی طراحی‌شده و توسعه‌یافته است، می‌تواند شما را به یک نوازنده درام چیره‌دست مبدل کند. با قرار دادن اپلیکیشن در حالت خودکار، می‌توانید بدون نیاز به مترونوم و با استفاده از ریتم‌های تعبیه‌شده در اپلیکیشن به اجرای زنده درام بپردازید. برای شروع کار باید چندین ریتم را به‌عنوان پایه ریتمیک ملودی خود انتخاب کرده و با استفاده از سازهایی مانند Snare، Hi-Hat، Rid و... فضاهای خالی موزیک خود را پر‌کنید.

ابزارها:

سیستم‌عامل موردنیاز: iOS ۷.۰ یا بالاتر

سازگاری: آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ

حجم: ۳۹.۰ مگابایت

نسخه:۲.۰

آخرین آپدیت: ۲۹ آگوست ۲۰۱۶

سازنده: Maximos Kaliakatsos-Papakostas

Earthlapse

کافی است تا نرم‌افزار جادویی Earthlapse را اجرا کرده تا آی‌فون یا آی‌پد خود را به یک پنجره در ایستگاه بین‌المللی فضایی مبدل کنید. چشم‌اندازهای بی‌نظیر و خارق‌العاده این اپلیکیشن از فضای خارج از زمین، ازسوی فضانوردان سازمان NASA تهیه‌شده و می‌تواند تجربه شگفت‌انگیزی از تماشای افق هستی را برایتان رقم بزند. با لمس صفحه‌نمایش گجت‌اپلی خود می‌تواند زاویه دیدتان را نسبت به کهکشان‌ها و سیارات اطراف زمین تغییر داده و سایر ابعاد کیهانی زمین را مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز و باورنکردنی برنامه Earthlapse، پشتیبانی از قابلیت HDEV است. ازطریق این ویژگی قادر خواهید بود تا تصاویر زنده زمین را از ایستگاه بین‌المللی فضایی مشاهده کنید. توسعه‌دهندگان Earthlapse فارغ از تمام قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده این نرم‌افزار، ۸ ملودی آرامش‌بخش و گوشنواز را برای کاربران تدارک دیده‌اند تا لذت تماشای زمین از پنجره ایستگاه فضایی توسط گجت‌های اپلی، دو چندان شود. پیشنهاد می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی اپلیکیشن خارق‌العاده و جذاب Earthlapse که برای مدت محدودی رایگان شده است را از دست ندهید.

امکانات لازم:

سیستم‌عامل موردنیاز: iOS ۸.۰ یا بالاتر

سازگاری: آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ

حجم: ۵۴۴ مگابایت

نسخه:۳.۱۴

آخرین آپدیت: ۳۱ می‌۲۰۱۶

سازنده: Jetson Creative LLC

Publisher Master

اپلیکیشن کاربردی و جذاب Publisher Master می‌تواند شما را در طراحی و ساخت کارت‌پستال، پوسترهای تبلیغاتی، انواع بنرها و آگهی‌ها، طراحی کارت دعوت و... یاری دهد. رابط کاربری ساده اما کاربردی این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا از طریق کشیدن و رها کردن اِلِمان‌های موردنظر روی کاغذ، کارت یا پوستر دلخواه خود را طراحی کنید. پس از اتمام فرآیند طراحی، می‌توانید با استفاده از گزینه‌های موجود، پیش‌نمایش نهایی کار خود را مشاهده کرده و آخرین تغییرات را اعمال کنید. از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی Publisher Master می‌توان به موارد اضافه کردن متن، عکس، کلیپ تصویری، اشکال هندسی و کدهای QR به‌صورت مستقیم، امکان استفاده از تصاویر گالری یا فراخوانی تصاویر موجود در کتابخانه Publisher Master، قابلیت ویرایش حرفه‌ای کارت‌های طراحی‌شده با استفاده از ابزارهای پیشرفته، بیش از ۱۰ فونت مختلف برای نوشتن متون به سبک‌های دلخواه و افزودن سایه به تصاویر و متن‌های موجود در کارت‌ها اشاره کرد. بی‌شک با استفاده از نرم‌افزار Publisher Master قادر خواهید بود تا همانند یک طراح حرفه‌ای، انواع بنرهای تبلیغاتی و کارت‌های دعوت بی‌نظیری طراحی کنید. اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی و بی‌نظیر Publisher Master با قیمت ۷ دلار، برای مدتی محدود به‌صورت رایگان در اپ‌استور منتشر شده است. پس توصیه می‌کنیم تا زمان باقی است، این نرم‌افزار را دریافت کرده و روی گجت‌اپلی خود نصب کنید.

امکانات مورد نیاز:

سیستم‌عامل موردنیاز: ۱۰.۰iOS یا بالاتر

سازگاری: آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ

حجم: ۹۵ مگابایت

نسخه:۱.۳.۵

آخرین آپدیت: ۰۷ سپتامبر ۲۰۱۷

سازنده: Wombat Apps LLC

Cytus

بازی درجه یک در کشورهای ژاپن، هلند، کره، تایوان و سنگاپور، دومین بازی پرطرفدار در اپ‌استور آمریکا، بازی شماره یک در سبک موسیقی در بین بازی‌های آی‌پد و... تمام این افتخارات و عنوان‌ها دلایلی محکم برای برتری بازی Cytus نسبت به سایر رقبا است. این بازی با شعار «به دنیای موسیقی خوش ‌آمدید» پا به عرصه اپ‌استور گذاشت و توانست به لطف گیم پلی زیبا و گرافیک خیره‌کننده خود، ظرف مدت‌زمان بسیار کوتاهی، نظر تعداد بی‌شماری از کاربران را به خود جلب کند. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که زندگی انسان‌ها در جهان پایان پذیرفته و تنها موجودات باقی مانده در این کهکشان، روبات‌ها هستند. این روبات‌ها آخرین بقایا از روح معنوی انسانند که موفق شدند با جادوی موسیقی، خاطرات تلخ و شیرین انسان‌ها را زنده نگه‌داشته و به همین وسیله به بقای خود ادامه دهند.

ملودی‌های فوق‌العاده Cytus یکی از ارکان اساسی موفقیت و پیشرفت این بازی است. توسعه‌دهندگان این بازی با بهره‌گیری از ۲۰۰ آهنگ معروف از آهنگسازان نامی جهان، فضای موسیقیایی خارق‌العاده‌ای را برای کاربران طراحی کرده‌اند تا لذت بازی همراه با شنیدن یک موسیقی جذاب و گوشنواز، دو چندان شود. برخی از ویژگی‌های این بازی عبارتند از گرافیک خارق‌العاده، بهره‌گیری از سبک‌های مختلف موسیقی از جمله پاپ، جاز، راک، ترنس، هاردکور، وجود مراحل چالش برانگیز و هیجانی با سطوح دشواری متفاوت، بهره‌گیری از ۲۰۰ آهنگ معروف که توسط آهنگسازان نامی جهان ساخته شده‌اند و امکان اشتراک‌گذاری امتیازات و افتخارات بازی در شبکه‌های اجتماعی. پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌دنبال یک بازی موزیکال با گرافیک خیره‌کننده و گیم پلی جذاب هستید، شانس دانلود رایگان بازی هیجانی و بی‌نظیر Cytus را از دست ندهید. توجه داشته باشید که بازی Cytus دارای حجمی معادل ۵۶/ ۱ گیگابایت است، پس برای دریافت آن از اپ‌استور نیازمند اتصال قوی و پایدار اینترنت هستید.

ابزار مورد نیاز:

سیستم‌عامل موردنیاز: iOS ۷.۰ یا بالاتر

سازگاری: آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ

حجم: ۵۶/ ۱ مگابایت

نسخه:۱۰.۰.۰

آخرین آپدیت: ۰۶ سپتامبر ۲۰۱۶

سازنده: Rayark International Limited

Office Story

بی‌شک یکی از پر‌طرفدار‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌ها اپ‌استور، بازی استراتژیکی Office Story است. این بازی که در سبک مدیریتی طراحی و ساخته‌شده است می‌تواند به‌راحتی شما را مجذوب خود کرده و ساعت‌ها پای گوشی میخکوبتان کند. در این بازی شما نقش مدیر یک شرکت کوچک را بر عهده دارید که باید با اتخاذ تصمیمات و سرمایه‌گذاری‌های سودآور، شرکت خود را جهانی کنید. با استخدام کارمندهای شایسته و توانا می‌توانید سیستم مدیریتی شرکت خود را بهبود بخشیده و روند رشد آن را سریع‌تر کنید. توجه داشته باشید که نباید زمان را از دست بدهید چراکه با اتلاف زمان و صرف هزینه‌های نا بجا، سهام شرکت افت کرده و توان رقابت در بازارهای بین‌المللی را از دست می‌دهید. برخی از بهترین ویژگی‌های این بازی شامل امکان راه‌اندازی شرکت در ۱۳ شهر بزرگ جهان، نمایش جایگاه شرکت در رقابت‌های جهانی، امکان ارتقای سیستم مدیریتی و استخدام نیروهای کارآمد، افزایش امکانات و تجهیزات شرکت برای رشد سریع‌تر، وجود اهداف و برنامه‌های غنی برای پیشبرد صحیح بازی و... گیم پلی بسیار جذاب است. مطمئن باشید اگر مدیر شایسته‌ای باشید، به‌سرعت شاهد پیشرفت شرکت خود خواهید بود و می‌توانید از آن پس در رقابت با سایر شرکت‌ها در عرصه‌های بین‌المللی بکوشید. پیشنهاد می‌کنیم که حتما این بازی جذاب را تجربه کنید.

برای داشتن این بازی به این امکانات نیاز دارید:

سیستم‌عامل موردنیاز: ۴.۳iOS یا بالاتر

سازگاری: آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ

حجم: ۱۳۸ مگابایت

نسخه: ۱.۵.۱

آخرین آپدیت: ۵ می۲۰۱۵

سازنده: Office Story Team

از اپ‌استور بخرید اما مجانی

از اپ‌استور بخرید اما مجانی

از اپ‌استور بخرید اما مجانی

از اپ‌استور بخرید اما مجانی

از اپ‌استور بخرید اما مجانی