گالری مژده

مجموعه‌ای از مجسمه‌های ستاره امین‌اللهی در نمایشگاه «شعر در رگ‌های چوب» به‌نمایش در آمد. امین‌اللهی در این نمایشگاه هفت مجسمه کاربردی با جنس چوب در ابعاد مختلف را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد. به‌خاطر زیبایی بافت چوب، او کمتر از رنگ در این آثار بهره گرفته، اما در بعضی کارها قسمتی از کار رنگ شده یا بخشی از کار را ورق طلا کشیده است.این نمایشگاه ۸ تا ۱۸ بهمن‌ماه، یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و جمعه‌ها ۱۶ تا ۲۰ در گالری «مژده» به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، شماره ۲۷، زنگ یک میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری آرته

نمایشگاه چیدمان مالک قنبری اشرفی و حامد دهقان با عنوان «جست‌وجوی رویای گم‌شده در پایان تاریخ» برگزار می‌شود. این مجموعه چالشی است میان اشیا و رویاها. کاوشی در حد فاصل زمان‌دار بودن ماده و ابدیت رویا. این نمایشگاه تا ۱۷ بهمن در گالری «آرته» به نشانی خیابان شیراز جنوبی، پایین‌تر از پل همت، خیابان آقاعلی‌خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، شماره ۳ به کار خود ادامه خواهد داد. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

گالری دید

نمایشگاه «ارائه‌های رنگی» شامل آثار نقاشی رها شرفی عالی در گالری «دید» افتتاح شد. در این نمایشگاه ٢٢ اثر نقاشی انتزاعی (آبستره) با تکنیک اکریلیک به‌نمایش گذاشته شده است و تا ۱۹ بهمن‌ماه در گالری «دید» به نشانی بزرگراه زین‌الدین شرق، خروجی احسان، انتهای خیابان گرمابدری، سمت چپ، ١٩ غربی، شماره ١٨ برپا است.