دویدن کنار او افتخار بود

تیم محمد نوری یعنی المسیمر در اولین دیدار خود در لیگ قطر چهار گل از تیم السد خورد. السد همان تیمی است که ژاوی سرشناس را در اختیار دارد و اتفاقا نوری چون کاپیتان تیم قطری است مراسم ابتدای بازی را هم با ژاوی انجام داد و درکنار او عکس یادگاری هم گرفت. نوری ابتدا از جریان بازی می‌گوید: «متاسفانه بازی کاملا یکطرفه‌ای را برگزار کردیم. تیم السد تیم بسیار پرقدرتی بود. آنها می‌توانستند حتی بیشتر از ۴ گل به ثمر برسانند و خودشان بی‌دقتی کردند. وگرنه باید اختلاف بیشتر از این صحبت‌ها می‌شد. حتی سه ملی پوش قطری تیم السد در این بازی روی نیمکت نشستند و اصلا بازی نکردند. در هر صورت این بازی تمام شد و به بازی بعد فکر خواهیم کرد.»

تقابل با ژاوی در اولین بازی رسمی برای او تجربه خوشایندی بوده است که درمورد آن به سایت کاپ می‌گوید: «در هر صورت باید بگویم ژاوی کاپیتان بارسلونا بوده و در تیم باشگاهی‌اش افتخارات بسیار زیادی داشته و این جزو افتخارات ورزشی من بود که به‌عنوان کاپیتان با او عکس انداختم و در کنار او حضور داشتم. البته در دیداری که کاملا جنگ نابرابر بود و بیشتر برای آنها یک تمرین بود تا یک مسابقه رسمی مقابلشان قرار گرفتیم.»

ژاوی در بازی کار خارق العاده‌ای انجام نداده است اما او مورد ستایش محمد نوری است: «ژاوی بیشتر سعی می‌کرد ساده بازی کند و فقط با پاس‌های کوتاه بازیکنان را در جریان بازی قرار می‌داد اما همین که او را تماشا می‌کردم و در کنارش می‌دویدم برایم افتخار بزرگی بود.» جالب اینکه نوری امید زیادی به تیم خودشان ندارد: «همان‌طور که گفتم در تیمی بازی می‌کنم که فقط یک هدف دارد و آن هم سقوط نکردن از لیگ یک قطر است. متاسفانه تیم المسیمر در چهار بازی ابتدایی خود بازی‌های بسیار مشکلی را پیش‌رو دارد و ما امیدوار هستیم بعد از این ۴ بازی با تیم‌هایی با شرایط خودمان بازی کنیم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.»