تیم‌های فوتبال ختافه و ویارئال از مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) در مادرید به مصاف هم رفتند که زیر دریایی‌های زرد با یک گل پیروز شدند تا حریف بارسلونا در مرحله نیمه نهایی شوند. در دیداری دیگر سویا با وجود برتری یک بر صفر مقابل اسپانیول در مجموع با نتیجه سه بر ۲ حذف شد.

توران از مجازات گریخت

در حالی که تصور می‌شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای آردا توران به‌خاطر پرتاب کفش به سوی کمک داور بازی اتلتیکومادرید و بارسلونا در جام حذفی اسپانیا جریمه سنگینی در نظر بگیرد، هافبک ترکیه‌ای از مجازات گریخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خبر برای اتلتیکومادریدی که نگران لحاظ شدن مجازاتی سنگین برای هافبک خود بود، خبر خوشحال‌کننده‌ای محسوب می‌شود.

کلوپ: شرایط بغرنجی داریم

یورگن کلوپ سرمربی دورتموند از شرایط سخت و بحرانی تیمش سخن به میان آورد اما اطمینان دارد که نتایج بهتر خواهد شد. به گزارش «ایسنا»، وی گفت: «ساده نیستیم و لاپوشانی هم نمی‌کنم. دورتموند وضعیت سخت و پیچیده‌ای دارد و این را همه می‌دانند. اما با تیم دهم تنها چهار امتیاز فاصله داریم و این نشان می‌دهد که می‌توانیم جبران کنیم. هواداران تیم به ما حمله می‌کنند و حق هم با آنها است اما اطمینان دارم که می‌توانیم جبران کنیم.»

گواردیولا هر وقت دوست دارد برود

بکن باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید که اصلا مانع جدایی گواردیولا که تا سال ۲۰۱۶ قرارداد دارد نخواهند شد و این مربی اسپانیایی به هر تیمی که دوست داشته باشد می‌تواند برود. به گزارش خبرگزاری فارس، وی گفت: «من یک باردیگر هم گفتم که امیدوارم گواردیولا ۱۰ سال دیگر در بایرن مونیخ باقی بماند اما اگر او خواستار جدایی است اصلا مانع او نمی‌شویم و می‌تواند برود.»