بعد از سیدجلال حسینی و محمدرضا خلعتبری حالا کریم باقری هم ساز جدایی از پرسپولیس را کوک کرده است. مربی پرسپولیس می‌گوید مسوولان این باشگاه تلاشی برای حل مشکلات او و ادامه حضورش در جمع سرخ‌پوشان نکرده‌اند.

کریم باقری درباره لزوم تمدید قرارداد با کی‌روش، آینده‌اش در پرسپولیس و وضعیت این تیم در فصل آینده صحبت کرد.

با توجه به عملکرد تیم‌ملی در جام‌جهانی و نظر رسانه‌ها و مردم نسبت به عملکرد کی‌روش فکر می‌کنید تمدید قرارداد این مربی چقدر ضروری است؟

درباره این رابطه تصمیم‌گیرنده‌ها باید نظر بدهند. آنچه به صلاح فوتبال ما باشد، باید بر اساس آن تصمیم‌گیری شود. ادامه همکاری کی‌روش بستگی به نظر او و فدراسیون دارد.

پس شما هم موافق تمدید قرارداد او هستید؟

من موافق این موضوع باشم یا نباشم تاثیری ندارد. ما نباید فراموش کنیم که بازی‌های جام‌جهانی به‌هیچ وجه آسان نیست و برای همه تیم‌ها سخت است.

وضعیت شما در پرسپولیس چه شد؟ آیا فصل آینده هم با این تیم همکاری می‌کنید؟

فعلا خبر خاصی نشده. متاسفانه در باشگاه چیزهایی گفته می‌شود که من از آنها خبر ندارم. گفته‌اند که از من دو قرارداد در باشگاه موجود است در حالی که من فصل گذشته قرارداد سفید امضا کردم اما مثل اینکه بعضی افراد خودشان قرارداد دیگری تنظیم کرده و به فدراسیون داده‌اند و این موضوع یک مشکل شده است. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده اما هرچه بوده کار ما را برای آینده خراب کرده است.

مثل اینکه دایی به باشگاه تاکید کرده که قرارداد شما تمدید شود.

فعلا مثل اینکه خودشان دوست ندارند که این اتفاق بیفتد. همان‌طور که گفتم فصل گذشته قرارداد سفید امضا کرده بودم اما بعضی‌ها نامردی کردند و قرارداد من را در فدراسیون ۱۸۰ میلیون ثبت کردند، در حالی که پس از آنکه قرارداد سفید من امضا شد، مبلغی که توافق کرده بودیم خیلی بیشتر از ۱۸۰ میلیون بود.

با این شرایط می‌توان باز هم به حضور شما در پرسپولیس امیدوار بود؟

من دیگر زیاد پیگیر این موضوع نمی‌شوم. فکر می‌کنم خیلی جالب نباشد که هر روز زنگ بزنم و بپرسم وضعیت من چه شد؟ خودشان اگر دوست داشتند تا الان مشکلات را حل‌وفصل می‌کردند.

آیا برای شما هم شرط گذاشته بودند که بخشی از طلب‌تان را ببخشید.

خیر، چنین شرطی بین من و باشگاه نبوده است. به هر حال من هم مثل بقیه وقتم را گذاشته‌ام و از کار و زندگی‌ام زده‌ام تا در پرسپولیس باشم و نمی‌شود که حقم را نگیرم.