تیم ملی کشتی فرنگی ایران توانست قهرمان مسابقات جوانان آسیا شود. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در روز دوم این رقابت‌ها دو نماینده ایران در وزن ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم در دیدار رده‌بندی حضور دارند و با توجه به کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره در روز اول تیم ایران قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها شد. نتایج فرنگی‌کاران ایران در روز دوم رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر گاناجات آکیلبیک از قزاقستان را شکست داد اما در دور سوم با نتیجه یک بر یک مغلوب آنیل از هند شد و به دیدار رده‌بندی رفت. حریف خدری در این دیدار ریوتا سایتو از ژاپن است.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم بابک رزمپوش پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آوارزد از مغولستان را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل لیو بین از چین شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف رزمپوش در این دیدار برنده کشتی‌گیران قرقیزستان و هند است.

پنج‌شنبه نیز تیم ایران توسط علی ارسلان در وزن ۶۰ کیلوگرم، رامین طاهری در وزن ۶۶ کیلوگرم، پیام بویری در وزن ۷۴ کیلوگرم، علی شریفی در وزن ۸۴ کیلوگرم و محمد ابراهیمی در وزن ۹۶ کیلوگرم صاحب مدال طلا و بهروز ملکی در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.