90 دقیقه تا جام‌جهانی برزیل
تکلیف چهار تیم باقی‌مانده قاره اروپا برای حضور در جام‌جهانی 2014 پس از بازی‌های سه‌شنبه شب مشخص خواهد شد.
رقابت‌های پلی آف انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۴ در قاره اروپا به حساس‌ترین و آخرین مرحله خود رسید. جایی که چهار تیم برای حضور در جام‌جهانی به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت و چهار تیم نیز در حسرت رسیدن به بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان باقی خواهند ماند.
یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله در سوئد برگزار خواهد شد. جایی که یاران زلاتان ابراهیموویچ برای رسیدن به جام‌جهانی باید شکست یک بر صفر بازی رفت خود را جبران کنند. سوئدی‌ها در بازی رفت در حالی برابر پرتغال شکست خوردند که شاید اگر می‌توانستند از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنند اکنون وضعیت بسیار بهتری داشتند. آنها در بازی رفت شایسته شکست نبودند و توانستند چندین بار تا فروپاشی دروازه پرتغال پیش بروند اما در نهایت موفق به بازکردن دروازه حریف نشدند. البته همانقدر که سوئد باید در خانه خود به فکر گلزنی باشد، همانقدر هم باید به گل نخوردن فکر کند.
اما در بازی حساس دیگری که امشب برگزار می‌شود فرانسه برای رسیدن به جام‌جهانی کار سختی مقابل اوکراین دارد.کمتر کسی فکر می‌کرد کار صعود فرانسه به جام‌جهانی اینقدر گره بخورد. شاگردان دیدیه دشام در بازی رفت پلی‌اف خود با تیم جنگجوی اوکراین بازی دور از ذهنی را ارائه دادند و در نهایت با ۲ گل شکست خوردند. فرانسه در جام‌جهانی قبلی نیز در مرحله پلی اف موفق شد با شکست ایرلند جنوبی به جام‌جهانی صعود کند. حذف فرانسه و نرسیدن این تیم به جام‌جهانی به این معنا است که فوتبالدوستان نمی‌توانند بازی‌های بزرگانی چون فرانک ریبری و کریم بنزما را در جام‌جهانی ببینند.

برنامه بازی‌ها:
سوئد پرتغال
اوکراین فرانسه
رومانی یونان
کرواسی ایسلند